Referent informatii clienti - Botosani

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Dedeman active.


Vezi toate job-urile Referent informatii clienti - Botosani active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Dedeman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Botosani
  • Actualizat la: 20.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem Dedeman - companie care apreciază competenţa, iar succesul nostru ca lider naţional este meritul echipelor de oameni implicaţi, cu iniţiativă şi dornici de afirmare. Performanţele obţinute au la bază un sistem organizaţional care oferă şanse egale şi susţine dezvoltarea continuă prin programe de pregătire şi o evaluare obiectivă. Pe o piaţă naţională foarte competitivă, ne bazăm pe toţi membrii echipei noastre pentru a obţine rezultate excepţionale şi pentru a oferi servicii excelente clienţilor noştri. In Dedeman toţi suntem membri ai unei familii, împărtăşim valori şi ţeluri comune, muncim şi ne bucurăm împreună de succes, ne ajutăm reciproc pentru obţinerea celor mai bune rezultate şi ne dezvoltăm într-un mediu de lucru care ne inspiră şi ne motivează.

    Cerinte

    Studii medii/superioare
    Excelente abilitati de comunicare si interrelationare
    Orientare catre client, diplomatie si abilitati de gestionare a conflictelor si reclamatiilor
    Abilitati foarte bune de organizare, planificare si prioritizare
    Harnic, perseverent, onest, cu simt dezvoltat al responsabilitatii
    Capacitate de analiza a diferitelor situatii intalnite in activitate
    Operare MS Office ( Excel, Word ) – nivel avansat

    Responsabilitati

    Ofera informatii clientilor privind produsele si serviciile oferite de companie
    Inregistreaza datele persoanelor fizice si juridice, in baza de date a magazinului
    Completeaza si mentine evidenta documentelor specifice de retur si de transport marfa la domiciliu
    Completeaza certificatele de garantie pentru produsele cumparate de clienti
    Colecteaza, triaza si distribuie corespondenta primita
    Asigura necesarul de tipizate
    Desfasoara activitati cu caracter administrativ (trimite fax-uri si mail-uri, realizeaza legaturi telefonice, completeaza necesarul de papetarie si emite comanda catre sediu)

    Alte informatii

    Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta)
    Training-uri specifice functiei
    Posibilitatea dezvoltarii in cariera

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Dedeman. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Dedeman >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Botosani,

    Bacau, Botosani, Iasi,

    Botosani, Iasi, Suceava,