Sef birou gestiune – inmagazinare gaze naturale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Sef birou gestiune – inmagazinare gaze naturale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Cerinte:
    o Studii superioare finalizare;
    o Experienta in domeniul distributiei de gaze naturale;
    o Experienta in activitati de coordonare – reprezinta avantaj;
    o Cunostinte tehnice in domeniul materialelor specifice sectorului de gaze naturale;
    o Experienta in management de proiect;
    o Utilizare PC Microsoft Office (Excel, Power point), SAP MM;
    o Permis conducere categoria B;
    o Gandire strategica, atentie la detalii, rigurozitate, orientare catre client;
    o Abilitati de mediator si negociator, bun organizator;
    o Abilitati de lucru in echipa si comunicare eficienta.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    o Coordonarea si verificarea activitatilor personalului din subordine la depozitele centrale (12-15 persoane), in vederea respectarii procedurilor de lucru, sarcinilor si responsabilitatilor;
    o Aprovizionarea si receptionarea materialelor minime si strategice, in cantitatile si sortimentele necesare;
    o Gestionarea stocurilor de materiale, a fluxului acestora, de la intrarea in depozite pana la iesire;
    o Intocmirea trimestriala a listelor cu nivele minime/maxime de materiale utilizate in mod curent in functie de consumurile anuale si termenele de livrare marfa, inaintarea spre aprobare;
    o Verificarea si asigurarea setarii in baza de date a nivelelor de materiale PNM validate, aprovizionarea si punerea la dispozitie in intern a acestora;
    o Prezentarea situatiilor stocurilor din punct de vedere cantitativ si valoric, trend-ul valorilor, in vederea luarii deciziilor de crestere sau diminuare a acestora;
    o Efectuarea de controale la depozitele centrale si rafturile teritoriale, in vederea imbunatatirii activitatilor de gestionare;
    o Prezentarea de propuneri in scopul imbunatatirii calitatii produselor si intocmirea fiselor de reclamatii produse, atunci cand situatia o impune;
    o Verificarea si luarea de decizii in cazurile de: marfuri degradate, neconforme sau marfuri fara documente justificative insotitoare;
    o Realizarea extragerii si analizarii rapoartelor SAP privind numarul zilelor de imobilizare a materialelor, asigurarea mentinerii la nivel optim a stocurilor;
    o Intocmirea si actualizarea procedurilor de lucru privind modul de receptionare, gestionare, eliberare si returnare a materialelor.

    Alte informatii

    Detalii la 0758056411

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>