Sef birou gestiune – inmagazinare gaze naturale
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Sef birou gestiune – inmagazinare gaze naturale active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.09.2018 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerinte:
o Studii superioare finalizare;
o Experienta in domeniul distributiei de gaze naturale;
o Experienta in activitati de coordonare – reprezinta avantaj;
o Cunostinte tehnice in domeniul materialelor specifice sectorului de gaze naturale;
o Experienta in management de proiect;
o Utilizare PC Microsoft Office (Excel, Power point), SAP MM;
o Permis conducere categoria B;
o Gandire strategica, atentie la detalii, rigurozitate, orientare catre client;
o Abilitati de mediator si negociator, bun organizator;
o Abilitati de lucru in echipa si comunicare eficienta.
Responsabilitati:
o Coordonarea si verificarea activitatilor personalului din subordine la depozitele centrale (12-15 persoane), in vederea respectarii procedurilor de lucru, sarcinilor si responsabilitatilor;
o Aprovizionarea si receptionarea materialelor minime si strategice, in cantitatile si sortimentele necesare;
o Gestionarea stocurilor de materiale, a fluxului acestora, de la intrarea in depozite pana la iesire;
o Intocmirea trimestriala a listelor cu nivele minime/maxime de materiale utilizate in mod curent in functie de consumurile anuale si termenele de livrare marfa, inaintarea spre aprobare;
o Verificarea si asigurarea setarii in baza de date a nivelelor de materiale PNM validate, aprovizionarea si punerea la dispozitie in intern a acestora;
o Prezentarea situatiilor stocurilor din punct de vedere cantitativ si valoric, trend-ul valorilor, in vederea luarii deciziilor de crestere sau diminuare a acestora;
o Efectuarea de controale la depozitele centrale si rafturile teritoriale, in vederea imbunatatirii activitatilor de gestionare;
o Prezentarea de propuneri in scopul imbunatatirii calitatii produselor si intocmirea fiselor de reclamatii produse, atunci cand situatia o impune;
o Verificarea si luarea de decizii in cazurile de: marfuri degradate, neconforme sau marfuri fara documente justificative insotitoare;
o Realizarea extragerii si analizarii rapoartelor SAP privind numarul zilelor de imobilizare a materialelor, asigurarea mentinerii la nivel optim a stocurilor;
o Intocmirea si actualizarea procedurilor de lucru privind modul de receptionare, gestionare, eliberare si returnare a materialelor.
Detalii la 0758056411
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil de gestiune BUCURESTI, | |
Inginer Instalatii Gaze/ Centrale Termice BUCURESTI, Braila, Buzau, | |
Category Manager (Indirect) – Procurement Department – Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (116) |
Raporteaza eroarea la