Agent relatii clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Agent relatii clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
    - Operare PC: Word şi Excel;
    - Abilităţi de comunicare si organizare;
    - Abilităţi de negociere;
    - Orientare spre client si rezultat.

    Responsabilitati

    - Tratarea şi soluţionarea tuturor solicitărilor clienţilor externi şi interni, conform procedurilor şi instrucţiunilor în vigoare;
    - Comunicarea eficienta cu clientii interni si externi astfel incat activitatea sa aiba impact pozitiv;
    - Tratarea cu responsabilitate a tuturor solicitarilor si reclamatiilor clientilor externi respectand termenii legali;
    - Îndeplinirea obiectivelor cantitative şi calitative stabilite;
    - Identificarea şi promovarea soluţiilor de finanţare şi a produselor adiţionale potrivite clienţilor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Sesiuni de training specializate pentru cunoasterea procedurilor de lucru;
    - Tichete de masa;
    - Bonusuri in functie de atingerea target-ului;
    - Abonament medical la o clinica privata;
    - Reduceri la salile de sport partenere;
    - Un mediu de lucru placut cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar bancar;
    - Posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinationale cu o cultura organizationala orientata catre client.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (113)