Brand Manager Ice Cream: Corso si La Strada

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Macromex active.


Vezi toate job-urile Brand Manager Ice Cream: Corso si La Strada active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Macromex
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.07.2018
    Remote work: On-site


    Echipa de Marketing cauta Brand Manager Ice Cream Corso si La Strada.

    Scopul principal al acestui post este: dezvoltarea brand-urilor proprii ale companiei si a brandurilor partenere din portofoliu, cu scopul cresterii cifrei de afaceri si a profitabilitatii.

    Responsabilitati:

    - Realizeaza planul anual de marketing si se asigura de implementarea lui;
    - Lucreaza impreuna cu DM la realizarea strategiei 4P (produs, promovare/ comunicare, pret, plasare la raft & distributie);
    - Analizeaza periodic indicatorii de brand (sales, marketing, financiar), competitia, consumatorii tinta, tendintele de consum si propune masuri de crestere a profitabilitatii brand-ului si a indicatorilor de brand;
    - Informeaza echipa de vanzare asupra: portofoliului de produse, calitatilor/ beneficiilor produselor, preturi si grile de discount, activitati promotionale, a tuturor problemelor legate de produse, furnizor sau brand;
    - Propune campanii si initiative promo care deservesc strategiile generale de brand si ale companiei;
    - Colaboreaza inter-departamental pentru realizarea diverselor evenimente interne si externe;
    - Identifica produse noi cu potential de vanzare si face propuneri pentru inovatii;
    - Comunica cu departamentul de marketing al furnizorilor de produs, impreuna cu departamentul Supply Chain pentru finalizarea produselor si ambalajelor;
    - Colaboreaza cu agentiile de design ambalaje atat pentru produsele noi cat si pentru adaptarea celor existente in portofoliu;
    - Colaboreaza cu agentiile de publicitate si de activari BTL pentru activari intregrate, ATL, instore & online;
    - Asigura management lunar la bugetului de marketing;
    - Este responsabil pentru P&L-ul categoriei de inghetata.

    Cerinte:

    - Studii superioare, de preferat marketing;
    - 2-3 ani experienta in departamentul de marketing, sau 2 ani pe un post similar intr-o companie FMCG (experienta in industria de food este un plus);
    - Experienta in negociere, comunicare asertiva si analiza;
    - Operare PC (MS Office), limba engleză - nivel avansat;
    - Persoana optimista, extroverta;
    - Bune abilitati de comunicare, negociere si prezentare;
    - Spirit antreprenorial, organizatoric si determinare;
    - Gandire analitica si sintetica imbinata cu creativitate;
    - Capacitatea de a evalua si a lua decizii, perseverenta si orientare spre rezultate – Doer mindset;
    - Flexibilitate si deschidere spre nou.


    Pachet salarial motivant, asigurare de viata, acces la instruire, mediu de lucru dinamic si profesionist. Alte beneficii acordate de companie (tichete masa/cadou cu ocazia sarbatorilor Paste, Craciun, 1 Iunie, Abonament 7 Card, Pauza de Fructe, Bookster).

    Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (147)