Junior Trading analyst & support

Angajator: Macromex
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.08.2018


    Junior Trading analyst & support


    Descriere

    Departamentul Trading cauta un nou coleg Trading analyst and support
    • Derularea contractelor de cumparare si vanzare ale produselor care fac obiectul activitatii Departamentului Trading.
    • Opereaza comenzi de aprovizionare pe baza confirmarilor de vanzare de la furnizori trading (Brazilia, Thailanda, China, Ucraina) si le introduce in sistemul informatic de gestiune al companiei;
    • Opereaza comenzi de vanzare pe baza confirmarilor de la clienti (Europa) si le instroduce in sistemul informatic de gestiune al companiei;
    • Transmite furnizorului instructiuni pentru intocmirea etichetelor si documentelor si verifica corectitudinea acestora; informeaza furnizorul asupra oricaror modificari legislative legate de modul de etichetare si de documentele necesare si se asigura ca acesta indeplineste noile conditii;
    • Transmite furnizorului planul de incarcare conform necesarului de aprovizionare si urmareste evitarea intarzierilor; 
    • Comunica cu clientii TRD in mod constant si asigura suport pentru derularea eficienta a contractelor de vanzare;
    • Colaboreaza cu Dep Supply Chain pentru transportul marfurilor cumparate si vandute (carne pasare Brazilia, Thailanda, China, Ucraina);
    • Opereaza in sistem receptiile de marfa in depozitele proprii, precum si in depozitele tertilor furnizori de servicii logistice;
    • Informeaza Dep Financiar asupra platilor care trebuie efectuate catre furnizori; in acest sens urmareste si actualizeaza datele de sosire a containerelor si camioanelor in sistemul informatic al companiei;
    • Semnaleaza superiorului orice situatie pe care nu o poate gestiona personal si care poate afecta aprovizionarea cu marfa in cadrul companiei;
    • Emite facturile catre clientii Dep Trading, in colaborare cu Dep Financiar;
    • Introduce si actualizeaza in sistemul informatic al companiei, bugetele de vanzare ale Dep Trading;
    • Verifica si confirma documentatia necesara efectuarii importului;
    • Responsabil de crearea de coduri de furnizori/clienti si produs (impreuna cu Dep Financiar, IT si Marketing) in sistemul informatic al companiei 

    Cerinte:

    - Foarte bune cunostinte de utilizare PC;
    - Studii superioare – domeniu economic;
    - Limba engleza scris si vorbit - nivel avansat, o alta limba straina de circulatie internationala prezinta un avantaj;
    - Abilitati deosebite de comunicare si negociere;
    - Capacitatea de a coordona un numar mare de informatii;
    - Gandire analitica, orientare spre rezultate;
    - Capacitatea de a lua decizii rapide;
    - Perseverenta si organizare.

    Pachet salarial motivant, asigurare de viata, acces la instruire, mediu de lucru dinamic si profesionist. 

    Alte beneficii acordate de companie (tichete masa/cadou cu ocazia sarbatorilor Paste, Craciun, 1 Iunie, Abonament 7 Card, Pauza de Fructe, Bookster).

    Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.