Junior Trading analyst & support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Macromex active.Vezi toate job-urile Junior Trading analyst & support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Macromex |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.08.2018 |
Remote work: | On-site |
Junior Trading analyst & support
Descriere
- Derularea contractelor de cumparare si vanzare ale produselor care fac obiectul activitatii Departamentului Trading.
- Opereaza comenzi de aprovizionare pe baza confirmarilor de vanzare de la furnizori trading (Brazilia, Thailanda, China, Ucraina) si le introduce in sistemul informatic de gestiune al companiei;
- Opereaza comenzi de vanzare pe baza confirmarilor de la clienti (Europa) si le instroduce in sistemul informatic de gestiune al companiei;
- Transmite furnizorului instructiuni pentru intocmirea etichetelor si documentelor si verifica corectitudinea acestora; informeaza furnizorul asupra oricaror modificari legislative legate de modul de etichetare si de documentele necesare si se asigura ca acesta indeplineste noile conditii;
- Transmite furnizorului planul de incarcare conform necesarului de aprovizionare si urmareste evitarea intarzierilor;
- Comunica cu clientii TRD in mod constant si asigura suport pentru derularea eficienta a contractelor de vanzare;
- Colaboreaza cu Dep Supply Chain pentru transportul marfurilor cumparate si vandute (carne pasare Brazilia, Thailanda, China, Ucraina);
- Opereaza in sistem receptiile de marfa in depozitele proprii, precum si in depozitele tertilor furnizori de servicii logistice;
- Informeaza Dep Financiar asupra platilor care trebuie efectuate catre furnizori; in acest sens urmareste si actualizeaza datele de sosire a containerelor si camioanelor in sistemul informatic al companiei;
- Semnaleaza superiorului orice situatie pe care nu o poate gestiona personal si care poate afecta aprovizionarea cu marfa in cadrul companiei;
- Emite facturile catre clientii Dep Trading, in colaborare cu Dep Financiar;
- Introduce si actualizeaza in sistemul informatic al companiei, bugetele de vanzare ale Dep Trading;
- Verifica si confirma documentatia necesara efectuarii importului;
- Responsabil de crearea de coduri de furnizori/clienti si produs (impreuna cu Dep Financiar, IT si Marketing) in sistemul informatic al companiei
Cerinte:
- Foarte bune cunostinte de utilizare PC;- Studii superioare – domeniu economic;
- Limba engleza scris si vorbit - nivel avansat, o alta limba straina de circulatie internationala prezinta un avantaj;
- Abilitati deosebite de comunicare si negociere;
- Capacitatea de a coordona un numar mare de informatii;
- Gandire analitica, orientare spre rezultate;
- Capacitatea de a lua decizii rapide;
- Perseverenta si organizare.
Pachet salarial motivant, asigurare de viata, acces la instruire, mediu de lucru dinamic si profesionist.
Alte beneficii acordate de companie (tichete masa/cadou cu ocazia sarbatorilor Paste, Craciun, 1 Iunie, Abonament 7 Card, Pauza de Fructe, Bookster).
Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
IT Business Analyst (Wealth & Distribution Technology) Aplica fara CV | |
CONSULTANT JUNIOR PENTRU AUR DE INVESTITII SI VALUTA - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Project Management Analyst BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (166) |
Raporteaza eroarea la