Coordonator departament relatii cu clientii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MedLife SA active.


Vezi toate job-urile Coordonator departament relatii cu clientii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: MedLife SA
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sunt 26 de ani de când primii noștri pacienți au trecut pragul unei clinici MedLife. Sunt 26 de ani de când sănătatea a devenit pentru noi mai mult decât o profesie, o pasiune. Sunt milioane de pacienți care au apelat la noi în căutarea celor mai bune soluții la nevoile lor medicale, cu încrederea și siguranța că întâlnesc aici oameni capabili, profesioniști pasionați, medici experimentați, personal amabil și un zâmbet care să le șteargă orice urmă de neliniște de pe chip.

    Încrederea pacienților noștri este cea mai importantă resursă a activității noastre, de aceea, de la deschiderea primei noastre clinici, acum 26 de ani, nu am încetat să inovăm, să cunoaștem, să investim în medicii noștri și în echipamentele medicale și să fim prezenți cât mai aproape de pacienții noștri din întreaga țară. 

    Cerinte

    Cerinte:

    - Nivel studii superioare
    - Excelente abilitati de comunicare
    - Capacitate de organizare a activitatii individuale
    - Orientare catre performanta si rezultate, atat individuale cat si la nivel de echipa
    - Atitudine profesionala in relatia cu clientii.
    - Experienta minim 1 an pe un post similar.

    Responsabilitati

    Descrierea postului:


    - Creaza si mentine o buna relatie cu clientii;
    - Coordoneaza, monitorizeaza si instruieste membrii echipei;
    - Verifica programarile si confirmarile investigatiilor solicitate;;
    - Dezvolta si implementeaza procedurile cu scopul de a creste eficienta echipei coordonate;
    - Intocmeste rapoartele statistice, verifica corectitudinea datelor;
    - Realizeaza activitatea de evaluare a gradului de satisfactie al clientilor;
    - Centralizeaza incasarille zilnice;
    - Completeaza registrul de casa conform legislatiei in vigoare;
    - Depune incasarile la institutiile abilitate contractual;
    - Analizeaza reclamatiile primite si solutioneaza fiecare caz in parte.

    Alte informatii


    Beneficii
    -Posibilitate de dezvoltare a carierei in cadrul celui mai mare operator national de servicii medicale
    -Mediu de lucru profesionist
    -Posibilitatea de evolutie profesionala
    -Salariu motivant + bonuri de masa + beneficii medicale + discount-uri la partenerii Medlife

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (7)