Cash Collection - Limba italiana/franceza

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 13.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Cerinte:
    -Limba italiana/franceza - nivel avansat
    -Orientare catre consultanta
    -Experienta in sectorul activitatii de recuperare de creante si asistenta administrativa

    Responsabilitati

    Activitatea consta in contactarea telefonica a persoanelor rau-platnice pentru a recupera debite, stabilind termene de plata si modalitati de plata

    Alte informatii

    Beneficii:
    -Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonusuri in functie de rezultate)
    -Asigurare medicala privata la clinica Regina Maria
    -Mediu de munca in plina dezvoltare, bazat pe formare si invatare activa si continua

    -Program: Full-time sau part-time