Analist Servicii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Analist Servicii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Experienta minim 1 an în zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj;
    Organizare si planificare;
    Analiza si sinteza;
    Atentie la detalii;
    Cunostinte avansate de Microsoft Office (in special Excel)

    Responsabilitati

    Actualizeaza si intretine permanent baza de date cu abonati corporate, in conformitate cu procedurile interne si standardele de calitate stabilite;
    Asigurara abonarea si facturarea corecta si in timp util a abonatilor corporate pe procesele si sistemele administrate;
    Asigura comunicarea cu clientii din portofoliu pe procesele administrate, respectand standardele de comunicare stabilite in Regina Maria;
    Ofera suport Diviziei Corporate Business, Call Centerului si Diviziilor Operationale pe portofoliul de clienti alocat;
    Introduce in sistem noii abonati ai serviciilor medicale;
    Efectueaza modificari in baza de date a abonatilor (intrari, iesiri, actualizari fise de client, particularizari ale investigatiilor incluse in pachete)
    Verifica zilnic aplicatia de ticketing in vederea atribuirii ticketelor sosite in atentia bazei de date si rezolvarea celor care intra in aria proprie de activitate;
    Realizeaza diverse activitati administrative, rapoarte, situatii solicitate de catre superiori.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (94)