Dispecer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile RCS & RDS active.


Vezi toate job-urile Dispecer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: RCS & RDS
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Galati
  • Actualizat la: 06.07.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte


    - foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului (utilizare MS Office-Word, Excel);
    - foarte bune abilitati de comunicare;
    - rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitate;
    - rezistenta in situatii dificile;
    - deschidere catre acumularea de noi informatii;
    - studii tehnice- prezinta un avantaj;
    - disponibilitate pentru lucru in ture

    Responsabilitati

    - Mentinerea legaturii cu echipele de instalari aflate in teren si monitorizarea stadiului lucrarilor programate pentru acestea;
    - Verificarea bazelor de date in vederea comunicarii catre echipele de instalari de informatii corecte si complete.;
    - Escaladarea situatiilor tehnice intampinate de catre echipele de instalari catre supervizori ;
    - Posteaza tickete pentru lucrarile programate si neinstalate si urmareste solutionarea acestora;
    - Verifica/reprogrameaza sesizarile clientilor;
    - Mentine legatura cu echipele din teren pentru rezolvarea sesizarilor clientilor;