Head of Office Management

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Head of Office Management active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management - Consultanta
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    APS Romania angajeaza Head Of pentru echipa noastra de Office Management:

    Studii superioare finalizate (specializarile in zona de management reprezintă un avantaj);
    Experiența anterioară în coordonarea unei echipe;
    Persoană analitică;
    Abilități dezvoltate de comunicare scrisă și orală;
    Capacitatea de a lucra
    Spirit de observație și atenție la detalii;
    Responsabilitate, flexibilitate, integritate și inițiativă;
    Capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor trasate;
    Abilitati dezvoltate de negociere;
    Cunoștințe Microsoft Office, nivel avansat;
    Cunostințe avansate de limbă engleză.

    Responsabilitati

    Conducerea și organizarea departamentului Office Management;
    Selecția și alegerea furnizorilor, negocierea prețurilor/beneficiilor și efectuarea vizitelor necesare privind activitățile de relocare și/sau deschidere sedii noi;
    Întreținerea, dezvoltarea și coordonarea parcului auto;
    Obținerea ofertelor, negocierea și selecția ofertelor pentru polițele RCA/ CASCO;
    Elaborarea și aplicarea procedurilor interne ale companiei;
    Reprezentarea companiei în fața partenerilor;
    Răspunde de relația contractuală cu furnizorii de servicii și materiale necesare funcționării organizației;
    Gestionează bugetele de resurse materiale și umane necesare desfășurării activității;
    Organizează evenimente (conferințe, teambuilding-uri, petreceri);
    Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic în limita respectării termenului legal, precum și orice alte activități care decurg din sau în legătură cu atribuțiile sale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (195)