Forecast analyst Fresh/Ultrafresh

Angajator: PROFI ROM FOOD
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Timisoara
  • Actualizat la: 21.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Noi suntem:
    Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
    Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
    Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
    Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
    Nu vindem doar produse, cream experiente.
    Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.

    Cerinte




    Cerinte:

    • Este necesară o diplomă de licență în domeniul inginerie sau contabilitate
    • Experiența anterioară privind lanțul de aprovizionare
    • Gândirea analitică, abilitățile de rezolvare a problemelor și succesul în gestionarea măsurilor de eficiență (KPI's)
    • Abilități puternice de comunicare, negociere, influențare și abilități clienți
    • Adaptare la schimbarea cererilor clienților cu un sentiment de urgență
    • Echilibrează prioritățile și gestionează în mod corespunzător comunicarea privind rezultatele cu părțile interesate relevante
    • Cultivă rețele cu persoane din echipe, ierarhii și funcții din cadrul organizației și cu clientul
    • Îmbunătățește procesele pentru a maximiza eficiența și a face îmbunătățiri continue
    • Abilități puternice în Excel și PowerPoint

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    Responsabilitati:

    -realizarea estimarilor de vanzare pentru produsele Fresh/Ultrafresh din sortimentatia standard si promotie
    -definirea si estimarea factorilor de impact in realizarea estimarilor de vanzare pentru imbunatatirea acuratetii estimarilor
    -monitorizarea/raportarea evolutiei KPI-ilor specifici (deviatie forecast, potential vanzare, OOS)
    -cunoasterea pietei de profil, sezonalitate, concurenta
    -colaborare cu dept. Comercial si Operational pentru alinierea si atingerea obiectivelor de vanzare, pierderi, nivel stoc
    -definirea si actualizarea calendarului de evenimente sezoniere
    -suport oferit Managerului de Aprovizionare pentru optimizarea proceselor interne