Asistent departament IT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Asistent departament IT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.04.2019 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
• Studii medii/studiil superioare;
- diploma de bacalaureat obligatoriu.
• Cunostinte operare PC (Excel, Word, PowerPoint);
• Cunostinte avansate de limba engleza;
• Comenzi de aprovizionare cu operarea lor in aplicatiile specifice;
• Gestiunea fluxului de lucru in cadrul interactiunii cu alte departamente;
• Abilitati foarte bune de comunicare scrisa si verbala;
• Atitudine activa in solutionarea problemelor;
• Cunoasterea limbii engleze (vorbit: fluent; scris: avansat);
• Demonstreaza raspundere pentru actiuni si rezultate;
• Determinare.
• Asigurarea urmaririi si repartizarii corespondentei Directorului de Directie si a serviciilor subordonate (corespondenta interna si externa, presa etc);
• Asigurarea activitatilor de secretariat pentru Directorul de Directie si pentru serviciile Directiei:
apeluri telefonice si agenda telefonica;
e-mailuri, fisiere informatice;
pregatirea si clasarea documentelor;
check list de sarcini recurente;
• Asociat la sarcini diverse:
ajuta colegii din Directie in activitatile lor;
agenda, urmarirea si daca este nevoie procesul verbal/minuta intalnirilor;
urmarirea dosarelor Directiei si gestionarea acestora;
urmarirea si gestionarea planificarii concediilor de odihna;
organizarea de deplasari, rezervari, seminarii;
inscrierea la cursuri, conferinte, seminarii, cursurile de ética pentru membrii Directiei;
crearea unui sistem de clasare (apeluri, vizite, urmarirea actiunilor);
• Implicarea in proiectul Atheneum ce tine de arhivarea, clasarea si catalogarea documentelor:
tine evidenta Registrului de Intrari/Iesiri pentru Directia in cauza;
tine evidenta documentelor in Directie impreuna cu responsabilii cu arhiva.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT DEPARTAMENT EVALUARI Aplica fara CV | |
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (23) |
Raporteaza eroarea la