Asistent departament IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Asistent departament IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.07.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte


    • Studii medii/studiile superioare;
    - diploma de bacalaureat obligatoriu.
    • Cunostinte operare PC (Excel, Word, PowerPoint);
    • Cunostinte avansate de limba engleza;
    • Comenzi de aprovizionare cu operarea lor in aplicatiile specifice;
    • Gestiunea fluxului de lucru in cadrul interactiunii cu alte departamente;
    • Abilitati foarte bune de comunicare scrisa si verbala;
    • Atitudine activa in solutionarea problemelor;
    • Cunoasterea limbii engleze (vorbit: fluent; scris: avansat);
    • Demonstreaza raspundere pentru actiuni si rezultate;
    • Determinare.


    Responsabilitati


    • Asigurarea urmaririi si repartizarii corespondentei Directorului de Directie si a serviciilor subordonate (corespondenta interna si externa, presa etc);
    • Asigurarea activitatilor de secretariat pentru Directorul de Directie si pentru serviciile Directiei:
     apeluri telefonice si agenda telefonica;
     e-mailuri, fisiere informatice;
     pregatirea si clasarea documentelor;
     check list de sarcini recurente;
    • Asociat la sarcini diverse:
     ajuta colegii din Directie in activitatile lor;
     agenda, urmarirea si daca este nevoie procesul verbal/minuta intalnirilor;
     urmarirea dosarelor Directiei si gestionarea acestora;
     urmarirea si gestionarea planificarii concediilor de odihna;
     organizarea de deplasari, rezervari, seminarii;
     inscrierea la cursuri, conferinte, seminarii, cursurile de ética pentru membrii Directiei;
     crearea unui sistem de clasare (apeluri, vizite, urmarirea actiunilor);
    • Implicarea in proiectul Atheneum ce tine de arhivarea, clasarea si catalogarea documentelor:
     tine evidenta Registrului de Intrari/Iesiri pentru Directia in cauza;
     tine evidenta documentelor in Directie impreuna cu responsabilii cu arhiva.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>