Manager Supervizor Promotii

Angajator: Mega Image
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde in prezent 410 magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image, Shop&Go, AB COOL FOOD, Mega Drive. Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer international infiintat in 1867 in Belgia ce opereaza in prezent pe trei continente. Mega Image este o companie in plin proces de expansiune care isi propune sa fie prima alegere a clientilor in ceea ce priveste alimentele proaspete, calitatea produselor si sortimentatia unica si diversificata, toate oferite intr-un mediu ambiant cat mai placut.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate (preferabil profil economic);
    Experienta anterioara minimum 1 an in activitati de achizitii retail (cunoasterea competitiei pe zona de promotii);
    Abilitati sporite de comunicare si relationare;
    Abilitati de delegare si coordonare;
    Abilitati de supervizare si motivare a echipei;
    Gandire analitica, strategica, initiativa;
    Orientare spre rezultate;
    Capacitatea de solutionare a problemelor in situatii de stress sau sub presiune;
    Abilitatea de a intelege rapid procese complexe, de a gandi critic, de a obtine si procesa informatii;
    Cunostinte PC : Outlook, Excel, Word;
    Cunostinte solide de limba engleza.

    Responsabilitati

    -Participa la stabilirea strategiei si tacticilor promotionale, agreate in strategia comerciala si in procesul de category management;
    -Raspunde de managementul promotiilor, respectiv: managementul portofoliului activitatilor promo, calendarizarea evenimentelor si actiunilor promo, se asigura că cele mai potrivite promoții sunt alese în conformitate cu strategia de promovare a companiei, analizeaza atingerea indicatorilor de performanta in urma activitatilor promotionale si raporteaza periodic datele (crestere vanzari, crestere penetrare produse in cos client, crestere profitabilitate etc) si implementeaza masuri de imbunatatire ;
    -Urmareste activitatea promotionala din piata, genereaza alerte de pret, propune actiuni si urmareste rezolvarea lor ;
    -Asigura managementul plasarilor secundare conform procedurilor de comercializare ale articolelor in Mega Image ;
    -Asigura vizibilitate în ceea ce privește rezultatele, riscurile, oportunitățile și potențialul de a ne adapta planul de promovare ;
    -Asigura managementul preturilor de vanzare pentru produsele marca proprie conform strategiei si tacticilor agreate ;
    -Raspunde de rezolvarea alertelor de pret vanzare, primite de la departamentul de pricing, rezultate din aplicarea politicii interne de pret ;
    -Implementeaza bune practici pentru activitatile promotionale observate in piata sau in alte companii din Grup ;
    -Urmareste calitatea si acuratetea datelor promotionale introduse in sistemul ERP ;
    -Asigura interfata dintre departamentul buying si alte departamente pentru toate activitatile promotionale.