Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer Care &Back Office Supervisor
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.Vezi toate job-urile Customer Care &Back Office Supervisor active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Coca-Cola HBC Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.07.2018 |
Remote work: | On-site |
Responsabilitati:
- Vei actiona ca singur punct de legatura intre clientii interni si cei externi in vederea solutionarii reclamatiilor.
- Coordonarea si dezvoltarea echipei Relatii Clienti, Suport Vanzari si Order Cleaning (12+2 pers).
- Implicare in procesul de recrutare.
- Dezvoltarea echipei prin traininguri, coaching si feedback adecvat.
- Organizarea intalnirilor cross departamentate (Sales, Marketing, Finance, Logistics, Planning).
- Urmarirea solicitarilor si reclamatiilor pentru solutionarea acestora in timpul agreat.
- Stabilirea obiectivelor de lucru la nivel de echipa/individual aliniate cu strategia departamentului/companiei.
- Stabilirea standardelor Q&A pentru clienti, respectand procedurile companiei si pe baza aprobarii obtinuta de la managerul direct.
- Urmarirea realizarii procesului de curatare a comenziilor si emite ordinele de vanzare, tinand cont de stocul disponibil, prioritizarea clientilor, promotiile disponibile, in timpul optim agreat.
- Promoveaza conceptul de customer service in echipa si in relatia cu celelalte departamente.
- Documentarea si reviziurea procedurilor customer service si stabilirea instructiunilor pentru echipa/Operatorii Relatii Clienti.
- Implicarea in procesele de change management si transferarea cun dobandite catre echipa.
- Asigurarea calitatii convorbirilor telefonice prin evaluari si sesiuni de coaching lunare cu operatorii.
- Monitorizarea SLA-ul tichetelor, Nivelul de Service si raporteaza statusul managerului direct.
- Urmarirea livrarii in limita indicatorilor cheie de business (KBI), rezolvarea tichetele in perioada de timp agreata, optimizarea timpului.
- Implementarea de solutii inovative si eficiente de Customer Care Order Management pentru a creste avantajul competitiv al companiei si pentru a contribui la cresterea afacerii.
Cerinte:
- Minim 2 ani experienta in roluri de de Operator Call Center/ Operator RS/ Operator Tele Sales/ back office/ Procese de vanzari si Customer Service.
- Experienta in managementul oamenilor este considerat un avantaj.
- Studii Universitare finalizate.
- Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu- conversational.
- Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office.
- Cunostinte de utilizare SAP reprezinta un avantaj.
- Permis de conducere -categoria B, reprezinta un avantaj.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Customer Friendship Officer Hybrid | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Customer Services Supervisor with French Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (288) |
Raporteaza eroarea la