Agent Servicii Clienti Business-Backoffice

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - Studii medii tehnice; studiile superioare in electronică/ telecomunicaţii/cibernetică/automatică/ calculatoare/electrotehnică/ economice(constituie avantaj);
    - Experienta de minim 1 an in domeniul telecomunicatiilor;
    - Experienta 1 an in activitatile de back-office(reprezinta un avantaj);
    - Orientare catre client;
    - Cunostinte de operare PC- MS Office;
    - Capabil sa livreze in termene limita scurte;

    Responsabilitati

    - Validarea contractelor de servicii mobile;
    - Inregsistrarea comenzilor de terminale in sistemele IT ale companiei si asigurarea ca marfa va fi livrata conform tipului contractual de servicii semnat;
    - Asigurarea corecta si in timp a implementarii contractelor specifice serviciilor mobile semnate de Reprezentantii de Vanzari;
    - Gestionarea tuturor modificarilor survenite in contractele de servicii (aditii/extraoptiuni, optiuni, etc) si introducerea in sistemele IT cererile pentru activare/modificare conform contractelor semnate pentru serviciile mobile, precum si cererilor de reziliere;
    - Realizarea rapoartelor săptămânale specifice activitatii;

    Alte informatii

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru la sectiunea GDPR.