Junior Business Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Junior Business Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Absolvent studii superioare, preferabil in domeniul economic sau tehnic;
    - Microsoft Office nivel mediu, in special Excel si Access;
    - Cunoasterea SQL - reprezinta avantaj;
    - Limba engleza – nivel mediu;
    - Buna intelegere a nevoilor clientilor si traducerea acestora in cerinte operationale si de aplicatii;
    - Excelente abilitati analitice, planificare si organizare;
    - Abilitatea de a lucra intr-o structura/echipa cross functionala;
    - Abilitati de comunicare si interactionare la toate nivelele ierarhice;
    - Expunere la industria telecomunicatiilor reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    - Analiza si evaluarea de date/indicatori aferenti proceselor de interes;
    - Definirea si realizarea de analize specifice cu scopul de a face recomandari privind imbunatatirea activitatii pe segmentele de business de interes;
    - Analiza sistemelor specifice zonei de interes, descrierea de procese si fluxuri de lucru cu scop de optimizare;
    - Elaborarea de rapoarte, analize lunare si efectuarea de recomandari de imbunatatire a proceselor inclusiv la nivelul echipei;
    - Recomandari pentru imbunatatirea procesului si participarea la implementarea masurilor de optimizare necesare;
    - Dezvoltarea specificatiilor cerintelor de business, fiind un punct de legatura intre clientii interni si externi;
    - Participarea activa la implementarea proiectelor astfel incat toate detaliile acestora sa fie indeplinite;
    - Comunicarea si colaborarea proactiva cu clientii interni si externi, interactionand cu toate nivelele ierarhice in vederea rezolvarii problemelor.

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (281)