Supply Chain Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Supply Chain Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Supply Chain Specialist pentru clientul sau, companie multinationala, care activeaza in domeniul Retail.

    Cerinte:
    - Studii superioare finalizate;
    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat, cunoasterea altei limbi straine constituie un avantaj;
    - Cunostinte Microsoft Office;
    - Carnet de conducere categoria B;
    - Gandire analitica;
    - Flexibilitate, atitudine proactiva.

    Responsabilitati

    - Asigurarea si gestionarea proceselor legate de fluxul de marfa;
    - Desfasurarea operatiunilor necesare activitatilor de import-export;
    - Oferirea solutiilor in vederea reducerii costului logistic;
    - Asigurarea delurarii procesului de receptie a marfii livrate de furnizori prin intermediul platformei;
    - Oferirea de suport pentru departamentul de achizitii si pentru magazinele din retea.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv;
    - Mediu de lucru dinamic si profesional;
    - Asigurare de sanatate privata;
    - Bonusuri de performanta (individuale si colective).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (93)