Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GVP Consulting active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: GVP Consulting
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 06.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de consultanta

    Cerinte

    Studii superioare.
    Minim 2 ani experienta in vanzari consultative.
    Capabil sa utilizeze Office la un nivel mediu.
    Cunoasterea structurii si continutului limbii incluzind cunoasterea intelesului si scrierii cuvintelor, a regulilor de compunere si a regulilor gramaticale.
    Limba engleza, vorbit si scris la nivel mediu.
    Coerenta in limbaj
    Experienta in recrutare si selectie - reprezinta un avantaj
    Experienta in administrarea unei afaceri - reprezinta un avantaj
    Permis conducere categoria B

    Responsabilitati

    Profilul candidatului ideal:

    Gandire creativa, orientat catre identificarea de solutii adaptabile la nevoile lui si le celor cu care interactioneaza.
    Abordare practica si eficienta in implementarea ideilor si organizarea activitatior.
    Hotarat in ceea ce priveste realizarea obiectivelor personale si profesionale.
    Orientat catre dezvoltare personala continua.
    Disponibilitate la program prelungit, daca este cazul.
    Invatare prin modelare: a face o sarcina dupa ce aceasta i-a fost aratata ca model si i-au fost explicate principiile de functionare a acesteia.
    Observarea detasata: capacitatea de a observa un proces detasat de rezultatul final, cu scopul de a-l imbunatatii.
    Desfasurarea muncii intr-o maniera ordonata, clasificata, si sistematica.
    Ascultare activa: concentrarea atentiei asupra a ceea ce spun oamenii, capacitatea de a intelege punctele de vedere sustinute de ceilalti, si formularea adecvata a intrebarilor.
    Inteligenta emotionala dezvoltata si capacitatea de a-si controla emotiile si a intelege emotiile celorlalti.
    Abilitatea de a intelege interlocutorul, de a pune intrebari de clarificare astfel incat celalalt sa se simta inteles.
    Atitudine deschisa si permisiva fata de greselile lui si ale celorlalti, capacitatea de a lua greselile ca oportunitati de invatare, atunci cand se refera la activitati noi.

    Alte informatii

    Sistem de salarizare si beneficii:

    Sistem de salarizare stabilit pe minim 2 ani in functie de evaluarile periodice.

    Descrierea companiei:

    Companie ce a intrat acum 12 ani in piata cu un concept de business unic in Romania, nascut din dorinta de a reuni cei mai performanti profesionisti sub acelasi brand puternic, depasind astfel dezavantajele modelelor de business traditionale.

    Principala arie de activitate a companiei reprezinta oferirea celor mai perfomante facilitati logistice, si a unui mediu de lucru atractiv, agentilor de vanzari care isi desfasoara independent activitatea de brokeraj.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (177)