Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist import-export
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.Vezi toate job-urile Specialist import-export active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro |
Angajator: | Leroy Merlin |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.07.2018 |
Remote work: | On-site |
La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.
Experiență într-o poziție similară de minim 2 ani;
• Foarte bune abilități de planificare, prioritizare și organizare;
• Abilități de comunicare și lucru în echipă;
• Capacitate de analiză și sinteză;
• Perseverență, flexibilitate;
• Cunoștințe avansate ale pachetului MS Office, în special Excel;
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.
• Este responsabil de realizarea şi gestiunea fluxurilor de marfă şi a fluxurilor logistice: urmărește comenzile şi intrările în stoc, punerea în liberă circulație a bunurilor sosite din țările din afara UE, colaborând cu departamentele Aprovizionare şi Centrala de Achiziții;
• Realizează formalitățile vamale pentru import-export;
• Menține relația cu furnizorii principali în legatură cu comenzile, termenul de livrare, transport, plăți şi alte operațiuni legate de fluxul de import-export;
• Este responsabil de realizarea, buna gestionare şi optimizarea regulilor administrative, legale şi fiscale (ex : legate de vămuire) pentru desfășurarea în cele mai bune condiții a importului de produse;
• Planifică împreună cu Coordonatorul de Import descărcarea bunurilor în depozit, în funcție de volume;
• Aplică şi supervizează aplicarea procedurilor în ceea ce priveşte buna asigurare a livrărilor din port către depozit;
• Menține legătura cu Coordonatorul Platformei Import pentru a asigura un flux optim de aprovizionare a produselor de import;
• Este responsabil cu monitorizarea derulării contractelor;
• Monitorizează arhivele/datele legate de furnizori (cataloage, tarife, condiţii de achiziţie şi de livrare, etc.);
• Generează analize şi rapoarte solicitate de conducerea companiei referitoare la fluxul de import-export;
• Menține corespondența comercială cu parteneri interni şi externi.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Export Control Specialist BUCURESTI, | |
Working Student - Order Specialist BUCURESTI, | |
Order Management Specialist Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (82) |
Raporteaza eroarea la