Specialist import-export

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Specialist import-export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Experiență într-o poziție similară de minim 2 ani;
    • Foarte bune abilități de planificare, prioritizare și organizare;
    • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
    • Capacitate de analiză și sinteză;
    • Perseverență, flexibilitate;
    • Cunoștințe avansate ale pachetului MS Office, în special Excel;
    • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

    Responsabilitati

    • Este responsabil de realizarea şi gestiunea fluxurilor de marfă şi a fluxurilor logistice: urmărește comenzile şi intrările în stoc, punerea în liberă circulație a bunurilor sosite din țările din afara UE, colaborând cu departamentele Aprovizionare şi Centrala de Achiziții;
    • Realizează formalitățile vamale pentru import-export;
    • Menține relația cu furnizorii principali în legatură cu comenzile, termenul de livrare, transport, plăți şi alte operațiuni legate de fluxul de import-export;
    • Este responsabil de realizarea, buna gestionare şi optimizarea regulilor administrative, legale şi fiscale (ex : legate de vămuire) pentru desfășurarea în cele mai bune condiții a importului de produse;
    • Planifică împreună cu Coordonatorul de Import descărcarea bunurilor în depozit, în funcție de volume;
    • Aplică şi supervizează aplicarea procedurilor în ceea ce priveşte buna asigurare a livrărilor din port către depozit;
    • Menține legătura cu Coordonatorul Platformei Import pentru a asigura un flux optim de aprovizionare a produselor de import;
    • Este responsabil cu monitorizarea derulării contractelor;
    • Monitorizează arhivele/datele legate de furnizori (cataloage, tarife, condiţii de achiziţie şi de livrare, etc.);
    • Generează analize şi rapoarte solicitate de conducerea companiei referitoare la fluxul de import-export;
    • Menține corespondența comercială cu parteneri interni şi externi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (82)