Contabil Taxe

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Contabil Taxe active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Absolvent de studii superioare economice;
    Experiență în domeniul contabil de minimum 3 ani cuprinzând o gamă largă de aspecte ale activității financiar-contabile;
    Foarte bune cunoștințe legislative
    Cunoașterea foarte bună a pachetului MS Office, în special Excel la nivel avansat;
    Cunoștințele Oracle Financial reprezintă un avantaj;
    Cunoștințe de limba Engleză sau Franceză – nivel mediu – avansat;
    Abilități de comunicare și relaționare;
    Integritate, păstrarea confidențialității;
    Spirit de inițiativă și deschidere către nou;
    Persoană organizată, capacitate de analiză, sinteză și structurare;
    Ușurință în stabilirea relațiilor interpersonale.

    Responsabilitati

    Verifică documentele primite pentru conformitate cu politicile de gestionare a riscurilor din companie și a legislației in vigoare;
    Înregistrează deconturile de cheltuieli si facturile de cheltuieli generale pe centre de cost prestabilite;
    Reconciliază înregistrările din extrasele bancare cu cele din softul de contabilitate; intocmeste reevaluarea lunara;
    Verifica periodic fisele de cont din aria de responsabilitate, le reconciliaza cu balanta contabila si face corectii la nevoie;
    Analizeaza și inregistrează cheltuieli/venituri in avans;
    Analizează și inregistrează preliminari lunare pe centre de cost, conform documentelor primite;
    Organizează documentația rezultată din lucrările curente;
    Participă la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil;
    Participă la intocmirea declaratiilor fiscale;
    Întocmește rapoarte diverse pentru managementul intern și cel al grupului;
    Ține legătura cu Centrala de Achizitii, magazinele și alte departamente din companie pentru derularea diverselor proiecte transversale;
    Participă activ la implementarea sistemelor contabile în conformitate cu cerințele grupului din care facem parte;
    Participă la inventarele anuale ale companiei din partea departamentului contabil pentru asigurarea desfășurării riguroase a inventarierii;
    Participă la auditul statutar interimar și anual.

    Alte informatii

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (77)