Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Contabil Taxe
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.Vezi toate job-urile Contabil Taxe active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Leroy Merlin |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.06.2018 |
Remote work: | On-site |
La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.
Absolvent de studii superioare economice;
Experiență în domeniul contabil de minimum 3 ani cuprinzând o gamă largă de aspecte ale activității financiar-contabile;
Foarte bune cunoștințe legislative
Cunoașterea foarte bună a pachetului MS Office, în special Excel la nivel avansat;
Cunoștințele Oracle Financial reprezintă un avantaj;
Cunoștințe de limba Engleză sau Franceză – nivel mediu – avansat;
Abilități de comunicare și relaționare;
Integritate, păstrarea confidențialității;
Spirit de inițiativă și deschidere către nou;
Persoană organizată, capacitate de analiză, sinteză și structurare;
Ușurință în stabilirea relațiilor interpersonale.
Verifică documentele primite pentru conformitate cu politicile de gestionare a riscurilor din companie și a legislației in vigoare;
Înregistrează deconturile de cheltuieli si facturile de cheltuieli generale pe centre de cost prestabilite;
Reconciliază înregistrările din extrasele bancare cu cele din softul de contabilitate; intocmeste reevaluarea lunara;
Verifica periodic fisele de cont din aria de responsabilitate, le reconciliaza cu balanta contabila si face corectii la nevoie;
Analizeaza și inregistrează cheltuieli/venituri in avans;
Analizează și inregistrează preliminari lunare pe centre de cost, conform documentelor primite;
Organizează documentația rezultată din lucrările curente;
Participă la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil;
Participă la intocmirea declaratiilor fiscale;
Întocmește rapoarte diverse pentru managementul intern și cel al grupului;
Ține legătura cu Centrala de Achizitii, magazinele și alte departamente din companie pentru derularea diverselor proiecte transversale;
Participă activ la implementarea sistemelor contabile în conformitate cu cerințele grupului din care facem parte;
Participă la inventarele anuale ale companiei din partea departamentului contabil pentru asigurarea desfășurării riguroase a inventarierii;
Participă la auditul statutar interimar și anual.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil junior/Junior Accountant/Economist 3000 - 4000 RON NET / luna | |
Contabil senior – IFRS- sistem bancar Aplica fara CV | |
Contabil senior BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (77) |
Raporteaza eroarea la