Specialist în achiziții

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Specialist în achiziții active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 06.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, pozitivă și perseverentă pentru a se alătura Departamentului Comercial din Iași.



    Pentru a reuși ai nevoie de:



    - Bune abilități de comunicare şi negociere și o excelentă capacitate de a stabili relații de calitate cu clienții;
    - Adaptabilitate, pragmatism și spirit competitiv;
    - Bune abilități de organizare;
    - Un nivel mediu de limba engleză (minim nivel B1);
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet, SAP.

    Responsabilitati

    În calitate de specialist în achiziții, principalele misiuni vor fi:



    - Gestionarea și dezvoltarea unei relații de business cu furnizori și identificarea potențialului de destocaj;
    - Negocierea contractelor de achiziție și urmărirea întregului proces logistic;
    - Colaborarea cu partenerul Francez;
    - Prospectarea pieții în vederea dezvoltării bazei de date cu noi furnizori;
    - Participarea la conferințe, prezentări de firme, târguri de specialitate în vederea promovării activității companiei și a detectării de posibili parteneri printre furnizorii prezenți.

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Acces la şcoala internaţională de formare a companiei + training-uri;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial atractiv + prime de performanţă.