Specialist în achiziții

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Specialist în achiziții active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 06.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, pozitivă și perseverentă pentru a se alătura Departamentului Comercial din Iași.



    Pentru a reuși ai nevoie de:



    - Bune abilități de comunicare şi negociere și o excelentă capacitate de a stabili relații de calitate cu clienții;
    - Adaptabilitate, pragmatism și spirit competitiv;
    - Bune abilități de organizare;
    - Un nivel mediu de limba engleză (minim nivel B1);
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet, SAP.

    Responsabilitati

    În calitate de specialist în achiziții, principalele misiuni vor fi:



    - Gestionarea și dezvoltarea unei relații de business cu furnizori și identificarea potențialului de destocaj;
    - Negocierea contractelor de achiziție și urmărirea întregului proces logistic;
    - Colaborarea cu partenerul Francez;
    - Prospectarea pieții în vederea dezvoltării bazei de date cu noi furnizori;
    - Participarea la conferințe, prezentări de firme, târguri de specialitate în vederea promovării activității companiei și a detectării de posibili parteneri printre furnizorii prezenți.

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Acces la şcoala internaţională de formare a companiei + training-uri;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial atractiv + prime de performanţă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Iasi, Pascani,

    Aplica fara CV
    Iasi, Pascani,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (4)