Contabil - Business Process Solutions

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Deloitte Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil - Business Process Solutions active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Deloitte Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Voted the Most Desired Employer in Romania, in the Financial Services Industry, five consecutive times, in the Catalyst surveys, Deloitte Romania provides services in audit, tax, legal, consulting, financial advisory, risk advisory, business processes as well as technology services, through 2,000 professionals. The Regional Audit Delivery Center (RADC) provides Audit services to various Country Member Firms from Deloitte Central Europe and to their clients. The Tax & Legal Delivery Center (TLDC) offers services focused on 5 service lines: GES (Global Employer Services), Business Tax, Global Tax Center Europe, Global Trade Advisory (GTA) and Legal Center of Excellence (CoE).
    Worldwide, Deloitte serves four out of five Fortune Global 500 companies through a globally connected network of member firms in more than 150 countries and territories, with over 330,000 professionals. The organization is recognized among “World’s Best Workplaces™” by Great Place to Work® and Fortune and among “World’s Most Attractive Employers”, by Universum, according to 2020 surveys.

    We believe that innovation comes from contrasting disciplines, backgrounds and cultural perspectives and that the innovative solutions our people deliver have to always make an impact that matters. We celebrate individual strengths and we prioritize our people’s well-being.

    You bring the ambition, we’ll provide the opportunities.

    Cerinte

    - Studii în domeniu economic și cunoștințe relevante de contabilitate si in ințelegerea situațiilor financiare;
    - Experienta de minim 3 ani in contabilitate si cunostinte bune de fiscalitate (TVA, impozit pe profit, impozit pe veniturile nerezidentilor etc.);
    - Cunostinte bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetului Microsoft Office (obligatoriu), programe specifice de contabilitate (constituie avantaj cunoasterea SAP sau Navision);
    - Limba engleza la nivel mediu (verbal si scris);
    - Capacitate de adaptare la un mediu dinamic, în continuă schimbare;
    - Meticulozitate, proactivitate, initiativa in eficientizarea proceselor;
    - Abilități analitice solide si capacitate de a face față stresului asociat cu termenele strânse.

    Responsabilitati

    - Pregătește și postează înregistrările contabile specifice societăţilor din portofoliu, respectând termenele impuse; asigură conformitatea registrelor contabile cu cerințele locale statutare și politicile și procedurile acceptate pentru entități activand în diverse domenii de activitate;
    - Pregătește situațiile de închidere de lună și asigură desfășurarea acestora în timpul legal stabilit;
    - Analizeaza principalele conturi din balanta de verificare (furnizori, clienţi, trezorerie, împrumuturi, datorii către instituţii publice, salariaţi şi alte organisme etc.) cu scopul de a urmări coerenţa acestora şi de a justifica soldurile;
    - Participa la pregatirea situațiilor financiare statutare, a pachetelor de raportare si a reconcilierilor de diverse tipuri catre clienti, a raportarilor catre INS, BNR si alte institutii;
    - Indeplinirea altor sarcini cu referire la înregistrările contabile periodice trasate de către superiorul ierarhic;
    - Urmărește și ține evidența tuturor proiectelor alocate;
    - Acordă asistență in mapare conturi statutare cu conturile de grup, pre și post implementare a unui nou ERP.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (318)