Agent Customer Care

Angajator: Foodpanda
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    foodpanda is the largest and fastest developing online food ordering service in Romania, which is part of Delivery Hero with presence in 50+ countries in Europe, Asia, Middle-East and Africa. We are employing more than 3000 people world-wide, and they are the most important part of our success.

    Cerinte

    e asteptam in echipa daca:

    - ai atentie la detalii, bune aptitudini de comunicare, capacitatea de a lucra in echipa, empatie, atentie distributiva;
    - ai cunostinte bune de operare PC;
    - cunosti limba engleza la nivel conversational;
    - ai disponibilitate la lucrul in ture si in weekend (in intervalul orar 10-22);
    - ai experienta anterioara in call center/relatii clienti (este un atu, dar nu o conditie obligatorie)

    Responsabilitati

    - preluarea/efectuarea apelurilor intr-o maniera profesionista;
    - rezolvarea tuturor solicitarilor venite din partea clientilor atat in scris cat si telefonic;
    - directionarea solicitarilor venite din partea partenerilor cu care colaboram catre departamentele responsabile;

    Alte informatii

    Beneficii:

    - salariu motivant si contract pe perioada nedeterminata;
    - salariul este re-negociabil dupa 6 luni
    - decont transport
    - bonuri de masa de 15 ron/zi, platite pe card
    - abonament medical la Regina Maria
    - oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica
    - oportunitatea de dezvoltare pe plan profesional
    - mediu de lucru placut