Asistent administrativ mentenanță (cu limbă franceză)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ mentenanță (cu limbă franceză) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ne-ar plăcea să:
    - ai un nivel mediu-avansat de limbă franceză (minimum nivel B2).
    - fii proactiv, autonom, organizat (ă) și să ai capacitate de a prioritiza.
    - ai capacitate de a urmări concomitent mai multe proiecte cu aceeași rigoare și supleţe.
    - ai experiență în domeniul administrativ/ tehnic (reprezintă un avantaj).

    Responsabilitati

    Ai cunoștințe de limbă franceză la nivel mediu-avansat? Manifești deschidere de a lucra în domeniul tehnic?



    Atunci dorim să te cunoaștem!
    Te așteptăm în echipa Suport Mentenanţă Tehnică la sediul nostru din București!
    Cum ți se pare această provocare?



    În calitate de Asistent (a) administrativ mentenanță principalele tale misiuni vor fi:
    - Înregistrarea semnalărilor pentru problemele tehnice, preluate prin telefon şi mail.
    - Întocmirea şi punerea la zi a planningului agenţilor de mentenanţă.
    - Identificarea prestatarilor, solicitarea devizelor şi validarea acestora cu superiorul ierarhic, negocierea contractelor cadru.
    - Întocmirea analizelor lucrărilor tehnice pentru a determina cine va suporta cheltuielile (firma sau diverşii prestatari).
    - Urmărirea intervenţiilor diverşilor prestatari.
    - Realizarea rapoartelor de activitate.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial şi mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (83)