Specialist Training si Dezvoltare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Specialist Training si Dezvoltare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
    • Experienta de minimum 1 an in domeniul resurselor umane;
    • Cunostinte procese de resurse umane (recrutare si selectie, managementul performantei, instruire, formare si dezvoltare a capitalului uman, analiza si evaluare a nevoilor de competente, compensatii si beneficii, management organizational, relatii sociale, analiza si evaluare de post);
    • Cunostinte solide de legislatia muncii;
    • Cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, Power Point);
    • Cunostinte limba engleza – minim nivel mediu;
    • Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;
    • Capacitate de analiza, sinteza, organizare si planificare;
    • Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte in paralel;
    • Cunostinte de management de proiect;
    • Atitudine etica;
    • Orientare spre performanta si perfectionare continua;
    • Abilitati de anticipare si prioritizare;
    • Abilitati de influentare, negociere si mediere;
    • Autonomie, initiativa si implicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Atitudine proactiva in rezolvarea problemelor.


    Responsabilitati

    • Monitorizeaza realizarea planului anual de training si asigura ajustarea acestuia, daca este cazul, tinand cont de planurile individuale de dezvoltare rezultate din managementul performantei;
    • Gestioneaza solicitarile de instruire extra-plan de instruire solicitate de catre clientul intern;
    • Asigura transmiterea planurilor de instruire validate pentru fiecare directie catre directorii de Directie;
    • Monitorizeaza introducerea de catre manageri a propunerilor de cursuri pentru anul urmator in aplicatia de training management;
    • Gestioneaza aplicatia de training management din punct de vedere al planificarii sesiunilor de training iar dupa efectuarea cursului completeaza informatiile legate de participarea angajatilor;
    • Evalueaza modul de desfasurare a cursurilor si prestatia formatorilor;
    • Se asigura de organizarea si desfasurarea sesiunilor de training in conditii optime, conform procedurii interne de lucru;
    • Monitorizeaza performatele sesiunilor de instruire;
    • Transmite rapoarte solicitate de Grup cu informatii referitoare la planul si bugetul de training;
    • Participa la intalniri cu managerii companiilor din Grup pentru a le oferi suport in identificarea nevoilor de training ale angajatilor;
    • Distribuie valorile facturilor primite de la furnizor pe centrul de cost al fiecarui participant;
    • Ofera feedback managerilor privind competentele dobandite de angajati in cadrul cursurilor, la solicitarea acestora;
    • Asigura:
    – Intocmirea tuturor documentelor necesare obtinerii sau reinnoirii autorizatiilor necesare;
    – Intocmirea documentatiilor tehnice specifice activitatii de autorizare/ reautorizare;
    – Verificarea unui volum mare de documente (acte studii, CV activitate profesionala, adeverinte etc.) cuprinse in dosarele salariatilor Grupului;
    • Asigura intocmirea corecta a documentelor elaborate sau redactate, asigurand consistenta si calitatea serviciilor oferite clientilor interni;
    • Gestioneaza si actualizeaza, ori de cate ori este nevoie, functionalitatea aplicatiilor informatice utilizate in aria de responsabilitate in functie de cerintele de business si in concordanta cu strategia companiei;
    • Elaboreaza diverse rapoarte si analize specifice domeniului de responsabilitate despre evolutia si rezultatele activitatilor derulate.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (56)