Coordonator Achizitii Indirecte

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Coordonator Achizitii Indirecte active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    • Abilitati bune de relationare cu clientii interni si externi, atitudine orientata catre client;
    • Promptitudine si proactivitate in detectarea si rezolvarea problemelor;
    • Cunostinte de utilizare calculator (MS Office-Excel, Word);
    • Experienta in lucru cu documente si aplicatii informatice constituie un avantaj;
    • Angajament, fermitate, responsabilitate, orientare spre rezultat, rezistenta la stres.

    Responsabilitati

    • Achizitionarea centralizata si eficienta de produse si servicii;
    • Controlul costurilor si conditiilor de achizitie;
    • Reprezentarea companiei in relatia cu furnizorii de produse si servicii;
    • Oferirea de suport Managerul de Achizitii in definirea planului de aprovizionare;
    • Acorda suport pentru analiza periodica a pietei si a furnizorilor (actuali si potentiali), comparatii de preturi, evaluari calitative ale serviciilor si produselor contractate;
    • Administreaza atat reclamatiile externe (furnizori), cat si interne (clienti interni);
    • Masurarea, supervizarea si eficientizarea performantelor de achizitie;
    • Coordonarea activitatii de colectare a informatiilor interne si externe in vederea evaluarii performantei furnizorilor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (24)