Asistent Administrativ (domeniul constructiilor)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ (domeniul constructiilor) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, un start-up din domeniul constructiilor cu compania mama in Israel, recrutam Asistent Manager cu cunostinte de contabilitate primara.

    Candidatul ideal:
    - cunostinte de contabilitate primara
    - experiența derulare contracte ( avize de expeditie, facturare, modul de derulare a unui contract)
    - cunostinte avansate de limba engleza scris si vorbit
    - cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel)
    - studiile economice reprezinta un avantaj
    - abilitati de comunicare si organizare foarte bune
    - atentie la detalii, responsabilitate
    - capacitatea de asimilare rapida si initiativa
    - capacitatea de a lucra independent

    Responsabilitati

    - Operare contracte ( introducere si derulare), baza clienti, facturare in softul firmei KITARON
    - Persoana de contact in relatia cu firma de contabilitate / contabilitate primara, pregatire si transmitere documente
    - Persoana de contact in relatia cu firmele de transport si comisionari vamali
    - Corespondenta interna si externa ( mail)
    - Rapoarte in excel de dificultate medie

    Alte informatii

    - Locatia: zona Chitila

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (65)