Consilier suport pentru Amazon vorbitori de limba spaniola

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Consilier suport pentru Amazon vorbitori de limba spaniola active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 10.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    O persoana sociabila, motivata, sa doreasca sa invete lucruri noi si sa impartaseasca din experienta lui;
    Cunostinte tehnice de operare cu calculatorul (Microsoft Office, gestionare email, navigare internet etc);
    Orientat spre client si spre rezolvarea solicitarilor acestuia;
    Bune cunostinte de limba spaniola atat in scris cat si vorbit;


    Ce condiții trebuie să îndeplinești?
    Ai nevoie de:
    - un telefon fix;
    - un calculator;
    - conexiune la Internet prin cablu;
    - o cameră liniștită;
    - bune cunoștințe de limbă spaniolă pe care să le folosești atât în scris, cât și vorbit;
    - disponibilitate de a lucra si in weekend.

    Responsabilitati

    Ce presupune activitatea de suport?

    Tot ce trebuie să faci este să răspunzi în limba spaniolă solicitărilor transmise de clienții Amazon via telefon, email sau chat în stilul și conform standardelor Amazon.

    Alte informatii


    Ce beneficii ai?
    Participi la traininguri de customer support, beneficiezi de suportul mentorului si al colegilor tai, ori de câte ori ai nevoie;
    Ai un venit lunar peste medie, care include salariu fix si bonusuri de performanță;
    Programul este rotational, afisat pe platforma de lucru inainte cu cel putin o luna de zile, ceea ce permite organizarea timpului liber pentru fiecare angajat;
    Lucrezi de acasă pentru cel mai mare retailer online din lume;
    Oportunitatea de a lucra si dezvolta intr-un mediu multinational, dinamic, creativ, fiind parte a unei comunitati online.