Reprezentant zonal - Sibiu

Acest job nu mai este activ!

View toate job-urile SOS Satele Copiilor Romaniaactive


Vezi toate job-urile Reprezentant zonal - Sibiu active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

ONG: SOS Satele Copiilor Romania
Domeniu:
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip anunt: Proiect ONG
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Actualizat la: 07.05.2018
    Scurta descriere a ONG-ului

    Cum ar fi sa ai un job prin care sa le oferi copiilor abandonati si orfani sansa la o copilarie normala si un viitor sigur?
    De peste 25 de ani noi, cei de la SOS Satele Copiilor Romania, oferim copiilor abandonati, orfani sau care au pierdut sprijinul parental: o mama SOS, o familie (fratii cresc impreuna), un camin protector, educatie si ingrijire pe termen lung.
    La SOS Satele Copiilor experienta se castiga cu fapte bune, energie si curaj! Vino sa ne cunoastem!

    Informatii despre proiect

    Descrierea si scopul postului:

    Identificarea oportunitatilor si a parteneriatelor care sa contribuie la cresterea autonomiei financiare a asociatiei, in acord cu strategia si obiectivele acesteia.

    Principalele obiective:

    - Initiaza, mentine si dezvolta parteneriate, pe termen lung si mediu, cu organizatii mari/medii si persoane fizice care pot sustine cauza noastra prin donatii curente din judetul Sibiu si judetele apropiate Sibiului.

    - Identifica companiile (din judetul Sibiu si judetele apropiate Sibiului) care prin strategia lor isi doresc sa contribuie non-financiar sau/si financiar, chiar si o singura data, pentru sustinerea unei cauze sociale sau pentru minimizarea impactului activitatilor pe care le desfasoara asupra mediului si resurselor(CSR);

    - Mentine si consolideaza legatura continua cu organizatiile donatoare in vederea asigurarii unor relatii favorabile pentru dezvoltarea proiectelor/campaniilor curente si/sau pentru initierea altora noi;

    - Raspunde de gestionarea personalizata a nevoilor fiecarei companii partenere pentru desfasurarea de activitati sociale si care sa ajute organizatia in strangere de fonduri;

    - Sustine si promoveaza in randul companiilor partenere si campaniile de strangere de fonduri dedicate persoanelor fizice;

    - Identifica, in functie de specificul companiei partenere cat si de profilul donatorilor existenti/fosti, metode prin care ar putea aborda si alti posibili donatori, care pe viitor sa devina donatori recurenti;
    - Face follow-up pe diferitele evenimente corporate la care a reprezentat organizatia noastra in judetul Sibiu si judetele apropiate Sibiului: rapoarte de activitate, email-uri de multumire, informari cu statusul si rezultatele diferitelor proiecte/activitati, posibile transmiteri de poze/filmulete catre partenerii care au fost prezenti la respectivul eveniment;

    - Face propuneri de loializare pentru partenerii pe care ii are in portofoliu si pentru donatorii-persoane fizice in functie de: durata parteneriatului/relatiei, amploarea parteneriatului/relatiei, recurenta, metoda de a dona, etc;

    - Organizeaza si/sau participa la diverse evenimente care pot genera posibile venituri sau relatii de colaborare din judetul Sibiu si judetele apropiate Sibiului.

    Competente:

    - studii superioare, de preferat, in marketing;
    - experienta in strangere de fonduri reprezinta un real avantaj;
    - reprezinta un plus experienta anterioara in tehnici de marketing direct si campanii de loialitate;
    - de preferat experienta de min. 1 an in mediul corporate, in relatii cu clientii si/sau vanzari;
    - experienta in sustinerea si furnizarea de prezentari;
    - cunoasterea limbii engleze, nivel mediu;
    - carnet auto, categoria B, de preferat de minim 3 ani.

    Abilitati:

    - Dorinta de a sustine misiunea si principiile SOS;
    - Incredere in sine si sa se simta confortabil in solicitarea de resurse financiare sau pro bono;
    - Bune abilitati de relationare si comunicare; bune abilitati de prezentare si negociere;
    - Creativitate si gandire pozitiva; O buna orientare atat pe rezultate, cat si pe relatie;
    - Capacitatea de a reprezenta organizatia in medii dintre cele mai diverse.