Specialist Comunicare – Social media

Acest job nu mai este activ!

View toate job-urile Ajungem MARIactive


Vezi toate job-urile Specialist Comunicare – Social media active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

ONG: Ajungem MARI
Domeniu:
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip anunt: Proiect ONG
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2021
    Informatii despre proiect

    Cerinte: - Studii superioare finalizate, preferabil de specialitate in marketing si comunicare; - Excelente abilități de comunicare și prezentare (scris şi oral); - Cunoștințe PC la nivel avansat Word, Powerpoint, programe de editare foto si video; - Eficienta si orientare spre rezultate concrete pentru indeplinirea obiectivelor stabilite; - Abilităţi de comunicare directă şi de promovare a activitatilor organizaţiei; - Persoană inovativă, proactivă; - Foarte buna cunostere a limbii romane si a limbii engleze (scris si vorbit); - Cunostinte de Adwords, Facebook Ads; - Experienta in gestionare conturi si creare continut pentru platforme socializare (Facebook, Instagram, Tiktok); - Cunostinte de PR – reprezinta un avantaj; Atribuții: - Concepe materiale foto si video pentru paginile de social media CDT-cu de toate; - Elaborează și actualizează conținutul paginilor de Facebook, Instagram si Tiktok; - Implementeaza strategia de comunicare online – social media, site; - Analizeaza si identifica modalitati de optimizare a experienţei online a sustinatorilor; - Elaborează și implementează strategia de marketing și comunicare a paginilor CDT-cu de toate; - Incheie parteneriate media si tine legatura cu partenerii media; - Analizează piața de profil și identifică cele mai potrivite canale de comunicare pentru promovarea asociatiei și a proiectelor; - Contribuie la elaborarea campaniilor de comunicare internă și monitorizează aplicarea ei; - Monitorizează mass-media și trimite informațiile de interes către persoanele interesate din asociatie; - Contribuie la elaborarea şi implementarea planului de marketing şi comunicare al asociatiei în vederea creşterii notorietăţii brandului. Oferta: - Salariul: 2600 lei net + tichete de masa in valoare de pana la 400 lei; - Contract – perioada nedeterminata, full time (8 h/zi), program flexibil, posibil activitati si evenimente in weekend. Avantaje: - Program flexibil; - Echipă tânără și prietenoasă, pe care te poți baza; - Continuă dezvoltare; - Posibilitatea de a lucra de acasă.