Sesiuni de consiliere in cariera

Bucura-te la maximum de prezenta profesionistilor din Resurse Umane la Cornerul de Consiliere in Cariera din cadrul Angajatori de TOP Bucuresti! 
 

Ti se vor oferi gratuit sesiuni de consiliere in cariera in urma carora vei

  • Intelege cum trebuie sa arate CV-ul tau, astfel incat sa convingi inca de la primul interviu; 

  • Afla sfaturi despre cum sa te pregatesti pentru prima intalnire cu angajatorul;  

  • Identifica pasii pe care trebuie sa-i urmezi pentru a avea o reconversie profesionala 

  • Stii cum sa treci cu succes de interviul de angajare si cum sa iti pui in valoare calitatile la locul de munca. 
     

Iata care sunt specialistii HR cu care poti sta de vorba pe 29-30 martie!
Inscrie-te
AICI pentru o sesiune gratuita de consiliere in cariera.

 





GABRIEL CHICIOREANU, Consultant carieră la 4CAREER

– Training
– Comunicare nonverbala 
– Managementul talentelor 
– Orientare vocationala
– Consiliere in cariera
Specializari: 
prin Great People Inside (avizate de catre Colegiul Psihologilor din Romania). VIA-Consiliere (HPI, HDS si MVPI) prin HART Consulting si HOGAN Assessment. Am o experienta de peste 18 ani in formarea si dezvoltarea echipelor de consultanta si vanzari. Sunt Trainer, Supervizor si Consultant in Cariera, certificat.









LOREDANA SERBAN, Consultant Resurse Umane la LYNX BUSINESS ADVISORY

„Cu o experienta bogata, de peste 10 ani, in domenii precum salarizare, administrare personal, recrutare, audit organizational, imbunatatire procese si consultanta in legislatia muncii, sunt aici pentru a te sustine in depasirea cu succes a provocarii cautarii unui loc de munca aliniat cu obiectivele tale personale si profesionale. Ce pot face eu pentru tine? Pot sa iti ofer indrumare si consiliere personalizata pentru redactarea CV-ului, pentru configurarea profilului pe platforma profesionala LinkedIn, pentru identificarea canalelor de recrutare care se potrivesc cel mai bine cu obiectivele tale. Putem identifica impreuna care sunt competentele necesare locului de munca pe care il urmaresti si cum putem face ca tu sa iesi in evidenta in raport cu angajatorul vizat. Ma gasesti la Angajatori de Top Bucuresti, Cornerul de Consiliere in Cariera, la Sala Palatului in intervalul 27-28 octombrie 2023. Daca vrei sa afli mai multe despre mine sau daca vrei sa intram in contact, acceseaza https://www.linkedin.com/in/loredanaserban/ sau scrie-mi la adresa loredana@lynx-advisory.ro. Astept cu nerabdare sa ne intalnim si sa incepem o discutie fructuoasa despre cum putem colabora pentru succesul tau!"


 



CRISTINA DUMITRU, HR Consultant & Career Advisor la Expand Concept

„Inainte de CV si de interviu, prima oprire pe care o ai de facut spre un job e o intalnire cu propria ta persoana! 

- Ai neclaritati cu privire la directia ta profesionala?  
- Sau ti se pare ca nu te vinzi suficient de convingator? 

Voi fi la Targul Angajatori de TOP Bucuresti pentru a raspunde intrebarilor tale privind cariera ta, interviurile viitoare sau reconversia profesionala pe care vrei s-o faci! M-am aflat deseori, ca tine, in postura de candidat evaluat. Am inteles cum gandesc angajatorii si vreau sa te ajut sa descifrezi si tu limbajul lor! Sa stii cum sa-ti clarifici optiunile si cum sa obtii oferta de angajare.  Poti parcurge singur(a) drumul sau poti sa-ti maresti viteza catre noul tau job cu cel putin 1 idee care sa te inspire din discutia cu mine, la Targul Angajatori de TOP Bucuresti! Hai sa-ti deblocam cariera!”



 



ADELINA ROSCA

Adelina Rosca este absolventa a Universitatii de Vest, Facultatea de Sociologie si Psihologie si a Masterului de Management Strategic al Resurselor Umane. Membru de Board si Country Manager al Federatiei Internationale de Executive Search (IESF) in Romania, Adelina coordoneaza operatiunile companiei de head hunting si consultanta in HR  Rosminds/Rosman Talent Solutions Srl.  Cu experienta de peste 20 ani in head hunting, a coordonat proiecte de executive search/recrutare in mai multe domenii de activitate (productie, logistica, transport, FMCG, IT& tehnology, medical, farmaceutic, BPO / SSC etc) cu acoperire atat la nivel national si international. Totodata s-a implicat direct in proiecte de market research, a dezvoltat programe de consiliere a carierei si este pasionata de business networking. Citatul preferat care si defineste cariera Adelinei este: ”Do what you love, and you’ll never work another day in your life."



 



CATALIN STAN

ACatalin Stan este absolvent al Universitatii de Vest, Facultatea de Economie si Administrare a Afacerilor - Management si a Masterului de Resurse Umane. In calitate de Project Manager si Consultant in Recrutare, se ocupa de coordonarea proiectelor de recrutare la nivel national din mai multe industrii (Automotive, IT, Finance, BPO & SSC) dar si de activitatea de consultanta si orientare in cariera pentru candidatii aflati intr-o cautare activa sau pasiva a unei noi provocari profesionale. Citatul preferat: ”If opportunity doesn't knock, build a door”.









IRINA PENEA CHERRY, Founder & CEO Irina Penea Trust

Irina Penea Cherry este experta in recrutare, mentor de cariera pasionat si o antreprenoare curajoasa si creativa in domeniul resurselor umane. Irina are 15 ani de experienta in 6 domenii de activitate: resurse umane, recrutare, vanzari, marketing, management si relatii internationale, acoperind cu aria sa de activitate 3 industrii: constructii in Romania si Germania, IT si medical. Pe langa limba romana, Irina vorbeste fluent engleza, germana si araba. ‘’Recrutarea este ceea ce iubesc, dar mentoratul de cariera este ceea ce sunt. Acest dans pe care il facem cu totii, intre gasirea unui loc de munca care ne place si gasirea unui loc de munca care se potriveste cu cine suntem, este ceea ce doresc sa discut cu voi la evenimentul Angajatori de Top din Bucuresti. Studiile arata ca 80% din oameni lucreaza in joburi care nu ii implinesc. Daca vrei sa faci parte din cei 20% este timpul sa devii expert in tine insuti. Prezenta mea la targul de cariera din Bucuresti face parte din traseul meu de a aduce impreuna oameni extraordinari pentru companii deschise catre dezvoltare. Ne vedem in curand la "Angajatori de Top"! Te astept cu bucurie pentru a discuta despre pasii pe care ii putem face impreuna pentru ca tu sa-ti gasesti cariera care te implineste.”







FLORIN MANOLESCU, CEO Academia Testării

Florin Manolescu este CEO si co-fondator Academia Testarii, furnizor de cursuri specializate si consultanta in testare software. Florin si-a inceput cariera in testarea gaming in 2006, iar dupa scurt timp a evoluat catre profesia de testare software, unde activeaza de mai bine de 20 ani. Prin expunerea sa in mijlocul proceselor de testare din varii industrii, Florin a acumulat o experienta bogata care i-a permis sa identifice lacune in piata locala, lucru care in definitiv l-a motivatat sa porneasca propria afacere in domeniu, in 2017. Pasionat de profesia de testare software si motivat sa contribuie la dezvoltarea acesteia in Romania, Florin este mandru ca in urma demersurilor initiate de compania pe care o conduce, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale a decis introducerea ocupatiei de analist testare software in nomeclatorul ocupatiilor.





 

ANA ZAFIU, CEO Career Invest, HR Consultant & Career Counselor

„Sunt Ana, HR Consultant & Career Counselor, cu experienta de 14 ani in domeniul Resurselor Umane. Gestionez si coordonez cu succes proiecte de Recrutare, Head Hunting & Executive Search, Motivarea & Retentia Angajatilor, Evaluarea Performantelor Angajatilor, Consiliere in Cariera & Branding Profesional.
Imi place sa lucrez cu oamenii si sa contribui la dezvoltarea lor profesionala. Atat in proiectele de Resurse Umane, cat si in cele de Consiliere in Cariera, pentru mine este important sa fac echipa cu oamenii cu care colaborez si sa obtinem impreuna cele mai bune rezultate. Te astept pe 28 octombrie la corner-ul de Consiliere in Cariera din cadrul Angajatori de Top. Vom discuta despre cum te poate ajuta un nivel bun de motivatie sa-ti atingi obiectivele si sa ai succes in cariera. Iti voi prezenta recomandari practice despre cum sa identifici ce te motiveaza in plan profesional, despre cum sa-ti mentii motivatia in procesul de obtinere a unui nou job sau in perioada de onboarding si despre cum sa fii motivat(a) in perioadele cu provocari profesionale."






 

DR. MARIAN CRACIUN, Consilier de cariera, GCDF, MHF, Director al Departamentului de Consiliere si Orientare pentru Cariera, Universitatea din Bucuresti

Dr. Marian Craciun este director al Departamentului de Consiliere si Orientare pentru Cariera din cadrul Universitatii din Bucuresti; lucreaza in domeniul consilierii din anul 1999, cand a preluat conducerea Centrului de Informare, Orientare si Consiliere Profesionala. Este absolvent de Filologie. Este consilier de cariera GCDF, Doctor in Stiintele Educatiei, cu o teza intitulata „CONTRIBUTIA CONSILIERII DE CARIERA LA INTEGRAREA STUDENTILOR IN COMUNITATE”, in cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei – Universitatea din Bucuresti.






 

DR. ANA-MARIA IRINA DRAGAN, Psiholog in cadrul Departamentului de Consiliere si Orientare pentru Cariera, Universitatea din Bucuresti

Dr. Ana-Maria Irina Dragan este doctor in psihologie, cu dubla licentiere in Psihologie si in Psihopedagogie Speciala la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca si cu masterat in Psihoterapii cognitiv comportamentale. Este psiholog clinician, psihoterapeut cu formare in psihoterapie de scurta durata centrata pe solutii si trainer in practica privata cu o experienta de peste 15 ani, practicand online si fata in fata in sesiuni individuale si de grup, precum si training-uri, ateliere si cursuri. Prin intermediul multiplelor workshop-uri si training-uri pe care le-a sustinut si a programelor si proiectelor la care a participat si-a dezvoltat o serie de competente si abilitati pedagogice, sociale si profesionale care includ: comunicare, empatie, intuitie, operativitate si spirit organizatoric, responsabilitate, eficienta, lucrul in echipa, independenta, flexibilitate, abilitati de ascultare activa, intelegere, asertivitate si negociere. Este membru in Colegiul Psihologilor din Romania - COPSI si Asociatia Consilierilor din Romania – ACROM. Are atestat de libera practica in urmatoarele specializari: Psihologie clinica, Psihologie educationala, Consiliere scolara si vocationala.






 

GABRIELA CUNTAN, Psiholog in cadrul Departamentului de Consiliere si Orientare pentru Cariera, Universitatea din Bucuresti

Gabriela Cuntan are o experienta profesionala de peste 18 ani in domeniul psihologiei activand in diverse institutii pe parcursul timpului: cabinet individual, clinici si mediul universitar. In prezent este Psiholog principal in cadrul Universitatii din Bucuresti, Psiholog clinician autonom, Psihoterapeut, Expert in proiecte europene, speaker in cadrul unor evenimente medicale, trainer si voluntar in diferite programe si proiecte unde este invitata. Este implicata continuu in dezvoltarea ei atat profesionala cat si personala si este o fire energica care crede in nevoia de dezvoltare si acumulare de cunostinte pe tot parcursul vietii. 






 

SAMIA VILCU, Consilier de Cariera si Sef birou in cadrul Departamentului de Consiliere si Orientare pentru Cariera, Universitatea din Bucuresti

Samia Vilcu este angajata a Departamentului de Consiliere si Orientare pentru Cariera, din cadrul UB, de peste 18 ani. A fost implicata in organizarea a peste 50 de evenimente care au reunit studenti si absolventi cu posibili angajatori, institutii nationale si internationale, observand, in decursul timpului, schimbarile majore prin care au trecut atat piata muncii, cat si forta de munca din Romania. Activitatea de consilier, cu o experienta profesionala relevanta, ca si o buna cunoastere a pietei muncii, o recomanda ca profesionist de top in domeniu.






 

CRISTINA SEVRANI, Consilier in cadrul Departamentului de Consiliere si Orientare pentru Cariera, Universitatea din Bucuresti

Licentiata in psihologie, cu specializari in psihologie scolara si consiliere educationala, consiliere vocationala si consiliere in dezvoltarea personala, Cristina Sevrani este Consilier in cadrul Departamentului de Consiliere si Orientare pentru Cariera a Universitatii din Bucuresti, membru in Asociatia Consilierilor Romani si expert in cadrul unor proiecte vizand dezvoltarea personala si dezvoltarea si consilierea pentru cariera. A participat la activitati de consiliere de grup, inclusiv cu privire la starea de sanatate mintala si a sustinut workshop-uri de dezvoltare personala, atat in cadrul DCOC si ACROM, cat si la nivelul unor facultati din cadrul Universitatii din Bucuresti. A interactionat cu numerosi elevi si studenti, in cadrul sedintelor de consiliere individuala si de grup, mereu cu profesionalism, empatie, sinceritate si deschidere catre rezolvarea situatiilor de impas in care se gasesc cei ce apeleaza la serviciile de consiliere, acestea fiind unele dintre trasaturile ei definitorii.

 






 

DIANA MUSAT, Consilier de Cariera si Sociolog in cadrul Departamentului de Consiliere si Orientare pentru Cariera, Universitatea din Bucuresti

Diana Musat este angajata a Universitatii din Bucuresti de peste 14 ani ca Sociolog si Expert Consilier pentru Cariera in proiecte finantate din fonduri europene si nationale. Este absolventa a Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala cu masterat in Devianta Sociala si Criminalitate si Atestare de Consilier privind Cariera. A fost implicata activ in evenimentele destinate carierei studentilor, organizate impreuna cu reprezentanti ai pietei muncii. A colaborat activ la elaborarea unor cercetari academice legate de piata muncii, intelegand atat asteptarile si necesitatile viitorilor angajati, cat si pe ale angajatorilor.









OANA URSE, Consultant

„Asa cum suntem activi atunci cand ne cautam un job, la fel de implicati sa fim si cand ii ajutam pe ceilalti sa-si obtina locuri de munca. Am pornit de la un share al povestii unui cuplu cu pensii de 700 de RON – ei nu cereau bani, ci sa lucreze. Am dat mai departe anuntul si a ajuns la un director de companie care i-a angajat. Asta e ceea ce m-a motivat sa continui sa public anunturile oamenilor in cautare de joburi. E important pentru mine ca oamenii sa vada ca un share nu e in van, ci chiar ii poate aduce cuiva un loc de munca. Nu e nicio rusine sa cerem ajutorul. De-aceea, va astept la corner sa ne cunoastem si sa-mi lasati anunturile voastre!”









CORINA NEAGU, HR Consultant

„Imi place foarte mult fiecare zi din viata mea, fiind pe deplin sustinuta de familie, si cred ca misiunea mea este sa fac bine, sa contribui la schimbari pozitive in viata oamenilor si sa readuc umanul in „resursele umane”.De asemenea, scriu pentru diferite publicatii online, sunt formator si evaluator autorizat si partener a doua companii ale caror instrumente le folosesc in procesele de design si dezvoltare organizationala, recrutare, centre de evaluare etc. Lucrul cu oameni din intreaga lume (sustin workshop-uri de resurse umane si management in Asia din 2015 si sunt profesor de business si HR la Link Academy din Bucuresti) este uimitor, prin urmare imi propun sa ofer excelenta in tot ceea ce fac: recrutare, proiectare organizationala si dezvoltare, formare, centre de evaluare, coaching, mentoring, consultanta in resurse umane. Am fondat Dare (Development Advice & Resources) in 2016 fiind cu adevarat constienta ca pot aduce valoare multor oameni si multor companii prin ceea ce fac cel mai bine: descoperind potentialul in oameni si facandu-l sa functioneze pentru a-si atinge obiectivele. ,,I am the "H" in HR, International HR Consultant, Trainer, Coach (Executive, Career, Wellbeing) #bringing human back into HR#.”












 

Ti-am pregatit si sesiuni de consiliere financiara sustinute de specialistii de la Banometru! Iata cu cine poti discuta in cele 2 zile de eveniment:

 


DANIELA ANTON

„Sunt Daniela, un recrutor cu o experienta de peste 7 ani in domeniul Resurselor Umane, avand o expertiza variata in industrii precum IT, BPO, Finante si Asigurari. De-a lungul carierei mele, pasiunea mea constanta a fost sa inteleg si sa sprijin oamenii in calatoria lor catre o viata mai buna pe toate planurile – cariera, finante sau relatii. Misiunea mea este sa imbin profesionalismul cu bunatatea si blandetea, oferind oamenilor acces la oportunitati de cariera mai bune si imbunatatindu-le viata intr-un mod holistic. Interactiunea cu mine presupune descoperirea unei persoane pasionata de intelegerea oamenilor, cu abilitati dezvoltate de ascultare si adresare de intrebari. Sunt mereu in cautare de noi cunostinte si provocari, avand o mentalitate de crestere continua. Sunt pasionata de psihologie si intelegerea comportamentului uman, iar cele mai multe informatii le asimilez citind carti din domeniu, precum si beletristica. Imi place sa fac exercitii cardio si HIIT pentru a-mi mentine mintea si corpul in forma, si sa ma delectez cu spectacole de teatru, cinema sau stand-up impreuna cu prietenii si familia pentru a-mi hrani sufletul.”





 


SILVIA MISU

„M-am specializat in formare profesionala si consultanta in management de proiect, management organizational, managementul resurselor umane si fac asta de 18 ani. Am co-fondat si un business de antreprenoriat social, Wise Projects. In ultimii 6 ani am coordonat programe de dezvoltare organizationala, planificare strategica pentru mai mult de 80 de ONG-uri si afaceri sociale. Prin proiectele in care ma implic vreau sa ajut oamenii sa-si traiasca viata cu sens si sa devina autonomi, adica sa poata lua propriile decizii in deplina cunostinta de cauza. Misiunea mea personala este de sa aduc valoare adaugata in 3 domenii-cheie: educatie, sanatate si social.”







 


CORNELIU IONESCU

„Sunt economist de meserie si trainer din pasiune. Am la activ peste 20 de ani de business si consultanta, timp in care m-am ocupat de evaluarea de companii si gestionarea procesului de achizitie si preluare a lor si dezvoltare imobiliara. Am devenit trainer acreditat ANC in 2007, iar in cursurile pe care le sustin povestesc oamenilor cu entuziasm despre educatie financiara, planificarea afacerilor, sustenabilitate financiara, antreprenoriat si antreprenoriat social, cat si finante pentru non-finantisti. In ianuarie 2000, mi-am dat demisia de la job-ul anterior si am descoperit ca oamenii mananca in fiecare zi. A fost o experienta dureroasa atunci, si am dat peste ideea de educatie financiara si finante personale, despre care nu invatasem nimic la facultate si am inceput sa caut si sa citesc. Asta nu inseamna, desigur, ca nu am mai facut greseli dupa aceea, dar cu ocazia asta mi-am descoperit misiunea personala, si anume, sa ajut oamenii sa nu treaca prin ce-am trecut eu, sa nu repete greselile mele, iar asta pentru mine este legat de vindecare: am vazut foarte multi oameni si relatii „imbolnavite” de neintelegerea banilor, in general.”






 

Vino si tu pe 29 - 30 martie la Sala Palatului pentru a beneficia de o sesiune gratuita de consiliere! 
Nu uita sa iti rezervi locul prin inscrierea la eveniment AICI.