Peek Cloppenburg

Orase: BUCURESTI, Cluj Napoca, Constanta, Timisoara,
Industrie: Retail

 

Inspirați de modă și motivați de succes

Cu 164 de magazine și 15.000 de angajați în 15 țări, Peek&Cloppenburg este unul dintre liderii de piață în segmentul de fashion retail, așa cum a fost și în cei 120 de la înființare. Vei trăi la noi experiențe frumoase la care probabil nici nu te aștepți. Nu facem doar comerț în acest domeniu ci ne ocupăm de mult mai multe - de la designul și producția produselor noastre exclusive până la logistică, IT și marketing.  Așa că te poți aștepta la activități variate și noi provocări. Stabilim trenduri și suntem în același timp atât vizionari cât și tradiționali, stabilim strategii dar putem să reacționăm și rapid, suntem ambițioși, cooperanți și mult mai mult de atât.

Cum este în echipa noastră?

Oricine ni se alătură ajunge repede să aprecieze amestecul nostru distinctiv de colegilalitate și implicare proactivă. Lucrăm împreună cu dedicare și pasiune. Spiritul de echipă este la fel de important pentru noi ca și performanța, implicarea individuală și dorința de asumare a responsabilității. În plus, oferim diverse programe de dezvoltare personală și mentoring și beneficii care se adaugă programelor de dezvoltare profesională și salariului. Printre beneficii sunt incluse reduceri pentru cumpărăturile personale, modele de a ține în echilibru viața personală și serviciul, abonamente private de sănătate, bonusuri din vânzare, tichete de masă.

Oportunitățile tale de dezvoltare profesionale și carieră la P&C

Sarcini diverse, responsabilități, structuri ierarhice clare: P&C este un angajator deosebit de atractiv într-un sector foarte dinamic. Indiferent de jobul pentru care optezi, debutul în P&C îți va oferi numeroase posibilități de dezvoltare și carieră pe toate nivelurile.

​​​​​
 

Peek & Cloppenburg

Procesul de recrutare pentru LUCRĂTORI COMERCIALI:

1.Primirea şi verificarea documentelor de aplicare de către P&C

2. Se trimite un răspuns în aproximativ 10 zile lucrătoare

3.Interviul va avea loc în magazin împreună cu directorul magazinului

4. Primirea ofertei

Procesul de recrutare pentru  ŞEF DE DEPARTAMENT:

1.Primirea şi verificarea documentelor de aplicare de către P&C

2. Se trimite un răspuns în aproximativ 10 zile lucrătoare

3. Interviu on-line cu departamentul resurse umane

4. Info Day în magazin

5. Primirea ofertei

Recruiter-ul nostru, Selma, vă oferă cele mai importante sfaturi pentru a aplica la P&C. 
  1. PREGĂTIREA ESTE FOARTE IMPORTANTĂ

Familiarizează-te dinainte cu ce înseamnă P&C şi care vor fi viitoarele tale atribuţii – site-ul nostru te va ajuta cu aceste informaţii!

  1. COMUNICĂ AŞA CUM SIMŢI

Completează documentele de aplicare singur. Evită şabloanele găsite pe internet. Asigură-te că textul nu are greşeli de redactare sau gramaticale. 

  1. EMOŢIONAT? NU-ŢI FACE PROBLEME!

Tremurat, voce schimbată, palme transpirate – toate acestea se pot întâmpla. Şi ceilalţi candidaţi se simt la fel. Emoţiile sunt foarte normale şi nu vor avea un efect negativ asupra candidaturii tale. Interviul este o oportunitate, nu un test.
E un proces în care ambele părţi au ocazia să se cunoască şi să-şi formeze o primă impresie.

  1. ARATĂ CINE EŞTI

Fii autentic în timpul interviului, nu încerca să pari altcineva! De asemenea, alege o ţinută în care să te simţi comod.

  1. ADRESEAZĂ ÎNTREBĂRI!

La sfârşitul interviului va fi mereu timp pentru întrebări. Gândeşte-te la ce ai vrea să afli! Întrebările arată interesul tău faţă de companie şi te pot ajuta să obţii mai multe informaţii despre atribuţiile postului.





Tudor Dobre
General Sales Manager, Romania


Care au fost cele mai importante realizari ale tale până acum?

Pentru mine cele mai importante realizari sunt familia si cariera mea.Imi place sa-mi petrec timpul liber cu familia.Cariera mea a inceput acum 16 ani.Am inceput sa lucrez in fashion  retail ca asistent vanzari, am urcat treapta cu treapta iar acum lucrez pe o pozite de conducere in cel mai mare lant de magazine multibrand din Romania.

De ce ai ales sa lucrezi pentru Peek&Cloppenburg?
 
Obisnuiam sa intru in magazinele Peek&Cloopenburg inainte sa fiu angajat aici,eram atras de conceptul inedit al magazinului ,de profesionalismul angajatilor si atmosfera din magazin.In acel moment ma gandeam ca poate fi o adevarata provocare sa lucrez intr-un magazin asa de mare , cu atatea brand-uri la un loc.

A existat un moment anume cand ai stiut ca Peek&Cloppenburg este potrivit pentru tine?

Am simtit ca Peek&Cloppenburg a fost alegerea potrivita atunci cand am inceput training-ul. Am inceput sa inteleg filozifia si valorile companiei cum ar  fi respectul si grija fata de angajati,atmosfera de familie ,manageri apropiati de angajati si deschisi catre nou.Un alt factor important a fost faptul ca m-am simtit in largul meu si am constientizat ca pot invata multe, in fiecare zi.

Ce iti place la job-ul tau si care iti sunt responsabilitatile?

Imi place mult acest domeniu,fashion retail .Mai mult , imi place sa lucrez cu oamenii asa ca sunt fericit cu job-ul meu.De asemenea am o pozitie de conducere care presupune multa responsabilitate fata de echipa si fata de superiori.Pentru mine cea mai frumoasa parte a activitatii mele este atunci cand stau langa echipa mea in magazin,in zona de vanzare.

Cum a contribuit Peek&Cloppenburg la dezvoltarea ta?

Peek&Cloppenburg este o companie complexa si dinamica unde intodeauna poti invata ceva nou.Personal am beneficiat de un training de trei luni in trei tari diferite si am avut ocazia sa cunosc diferiti manageri cu moduri diferite de a privi lucrurile si stiluri diferite de conducere.
In compania noastra fiecare zi de activitate inseamna o zi de dezvoltare.Intodeauna este ceva nou de invatat sau apar situatii din care inveti ceva.Compania se dezvolta,creste si se adapteaza permanent la piata de fashion retail.

Care sunt obiectivele tale in cariera?

Momentan doresc sa ma dezvolt in continuare ca General Sales Manager si sa imi ating intregul potential in aceasta pozitie.

Care este sfatul tau pentru angajatii noi din Peek&Cloppenburg?

Sfatul meu ar fi sa fie constienti de de valorile P&C si sa le ia in serios deoarece acestea ii vor ajuta sa se dezvolte atat profesional cat si personal.Trebuie sa-ti iei meseria in serios,sa fii deschis la schimbari,sa fii proactiv si ambitios dar mai ales trebuie sa crezi ca poti deveni din ce in ce mai bun in fiecare zi!
 


De ce să alegi P&C

Beneficii

1.Un job atractiv şi stabil cu bonusuri în funcţie de performanţele personale

2.Un spectru larg de posibiltăţi pentru dezvoltarea unei cariere şi specializări în cadrul companiei

3.Diverse oportunități de carieră și plan de dezvoltare personală

4.Reduceri pentru cumpărăturile personale

5.Zile de concediu suplimentare după 3 ani de vechime în P&C

6.Program flexibil disponibil pentru angajații cu normă parțială

7.Tichete de masă

8.Pachet de servicii medicale într-o clinică privată

9.Pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei



 


FAQ

1.De ce ai nevoie ca să ni te alături?

Posibil să ne împărtășești pasiunea pentru modă și lifestyle. Deasemenea ar fi nevoie să fii deschis și motivat, să lucrezi cu plăcere într-o echipă și să interacționezi cu clienții.

2. Este suficientă o singură aplicare în cazul care există interes pentru mai multe posturi sau pentru mai multe locații?

Desigur. Ne vom asigura că vom trimite aplicația ta către departamentele potrivite. Trebuie doar să ne specifici care sunt posturile și locațiile care te interesează.
 

3. Care este procesul de selecție?

După ce vom primi aplicația ta, vei primi un răspuns din partea noastră în următoarele 14 zile.

4. Care sunt posibilitățile de dezvoltare profesională în P&C?

După ce ai activat o vreme pe o poziție de bază, primul pas în cariera ta va fi cel de Asistent Șef de Departament și apoi este nevoie să te pregătești pentru a putea conduce singur un departament, moment în care vei promova pe o poziție de Șef de Departament. Din această poziție vei avea acces la numeroase oferte de dezvoltare profesională, teoretică și practică, puse la dispoziție de Academia noastră de training și dezvoltare. Iar dezvoltarea ta va continua în funcție de abilitățile si interesele tale în zona de vânzări de exemplu, spre o poziție de General Sales Manager sau în zona de achiziții, ca Buyer pentru anumite produse, ocupându-te de achiziționarea produselor noastre.

Jobs Peek Cloppenburg

Consilier de vânzări (m/f)

Peek Cloppenburg
0 - 1 an experienta
Timisoara,

Consilier de vânzări (m/f)

Peek Cloppenburg
0 - 1 an experienta
Pitesti,

Consilier de vânzări (m/f)

Peek Cloppenburg
0 - 1 an experienta
BUCURESTI,

Consilier de vânzări (m/f)

Peek Cloppenburg
0 - 1 an experienta
Cluj Napoca, Floresti,

Assistant Department Manager Sales (m/f/d)

Peek Cloppenburg
0 - 1 an experienta
BUCURESTI,

Department Manager Sales

Peek Cloppenburg
1 - 5 ani experienta
BUCURESTI,

Vezi toate joburile disponibile la Angajatori de TOP