OTP Bank

Orase: BUCURESTI,
Industrie: Bancar-Servicii financiare

Site http://www.otpbank.ro


OTP Bank Romania este parte a OTP Group, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa Centrala si de Est, cu operatiuni in tari precum Ungaria, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia, Serbia si Romania.

Prezenta din 2004 pe piata bancara locala, OTP Bank Romȃnia si-a propus sa devina o banca universala puternica, care sa ofere servicii complete pentru clienti persoane fizice si companii.

In ultimii 11 ani de cand OTP Bank a intrat pe piata din Romania am demonstrat ca avem capacitatea de a intelege nevoile clientilor si contextul actual al pietei si ca suntem un partener de incredere in furnizarea de servicii financiare.

Ce ne diferentiaza
Banca isi propune sa ofere in continuare clientilor sai, companii si persoane fizice, nu doar produse financiare, ci servicii bancare personalizate, care sa satisfaca integral nevoile partenerilor sai.

In OTP Group, oamenii dau valoare si sunt o adevarata resursa. De aceea, OTP Bank Romania recunoaste, atrage, dezvolta si expune spre calitate si profesionalism capitalul uman, rezultatul fiind o echipa tanara aflata intr-un continuu proces de perfectionare.
 
Descopera cateva motive pentru care sa lucrezi la OTP Bank Romania:

1) Training-ul oferit
Fiecare coleg nou beneficiaza de un program de inductie complex (minim 1 saptamana) in centrala bancii, in care sunt prezentati colegii, directiile conexe si cu care vor interactiona, dar si strategia bancii, misiunea si valorile, alaturi de subiectele tehnice.

Pe parcursul activitatii in cadrul companiei, angajatii beneficiaza de training-uri operationale, care tin de utilizarea sistemelor interne ale bancii, training-uri recurente ce au ca subiect produsele si normele interne si training-uri de dezvoltare a abilitatilor de vanzare.

De asemenea, in cadrul unor programe ce se deruleaza atat la nivelul unitatii organizationale, cat si la nivelul companiei, angajatii pot accesa diverse programe de dezvoltare a abilitatilor manageriale si dezvoltare personala.

Toate aceste actiuni intregesc suma de informatii necesare pentru performanta.


2) Posibilitatile de promovare / future career path oferite
Un alt motiv pentru care sa lucrezi in OTP Bank, este legat de posibilitatea de a construi o cariera alaturi de noi, prin oportunitatile de promovare in interiorul companiei si/sau grupului.


3) Mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara
Anual, echipele din departamente diferite organizeaza team-buildinguri si intalniri de grup in afara organizatiei, cu rolul de a consolida si forma echipe. Feedback-ul angajatilor de-a lungul timpului a fost unul foarte bun si ideile de intalniri de grup cu echipa pe care le primim de la acestia, ne confirma ca asa stau lucrurile.


4) Stabilitatea
Recrutam candidati motivati si cu dorinta de a activa pe termen mediu spre lung in cadrul companiei. Oferim suportul necesar pentru construirea unei cariere alaturi de noi.


5) Posibilitatea de a lucra independent
Apreciem oameni experimentati, care au lucrat in domeniul bancar si care au maturitatea sa poata lua decizii si sa lucreze independent intr-un stil de intraprenoriat.
Interviu cu Alexandru Neagu - Coordonator Directia IMM, OTP Bank

Pozitie actuala: Coordonator Directia IMM, OTP Bank
Pozitie anterioara: Manager Regional, Divizia Companii, Millennium Bank

Cand si de ce ai decis sa te alaturi echipei OTP Bank?
Fac parte din echipa OTP Bank din luna iunie a acestui an ca urmare a procesului de intregrare a Millennium Bank. Intrucat am descoperit aici o structura de functionare similara cu modelul folosit in Millennium Bank, m-am hotarat sa ma alatur directiei dedicate intreprinderilor mici si mijlocii. In al doilea rand, m-a atras provocarea de a lucra pentru un sector foarte dinamic, care contribuie la dezvoltarea economiei romanesti si care are nevoie de o buna consultanta financiara pentru a-si atinge obiectivele.

Ce ai studiat in facultate si de ce?
Inca din primul an de liceu, am stiut ca vreau sa urmez o facultate cu profil economic. Drept urmare, am absolvit Facultatea de Marketing si mi-am continuat studiile in cadrul unui master cu aceeasi specializare. M-a atras faptul ca, in calitate de economist care activeaza in mediul de afaceri, desi te bazezi pe cifre si informatii concrete si palpabile, trebuie sa fii si creativ.   

Ce experienta anterioara de lucru aveai?
Am o experienta de peste zece ani in sectorul bancar. Am inceput in Credit Europe Bank, unde am lucrat initial in cadrul Departamentului de Aprobare Credite petru Persoane Fizice, iar ulterior am trecut pe pozitia de Manager Relatii Retail si IMM. Dupa doi ani in Credit Europe Bank, au urmat alti doi ani ca Manager Relatii Companii in cadrul Unicredit. Inainte de a ma alatura echipei OTP Bank, am petrecut ultimii sapte ani in Millennium Bank pe diferite pozitii, de la Manager Relatii, la Team Leader si Manager Regional.

Ce presupune activitatea ta zilnica?
Cea mai importanta parte din activitatea mea zilnica este reprezentata de intalnirile cu clientii, alaturi de colegii de echipa. Pe agenda de lucru sunt si structurarile de oferte, atat de credit, cat si cele legate de gestionarea banilor (cash management) pentru clienti noi sau existenti. O alta componenta este reprezentata de participarea in diferite comitete ale bancii, pentru prezentarea solicitarilor din partea clientilor si sustinerea acestora. Mai intervin activitati organizatorice si administrative, insa consider ca cele mai importante sunt cele legate de atragerea de noi clienti pentru banca.

Care sunt principalele provocari ale acestui rol?
Provocarile sunt cele intalnite in general in activitatea bancherilor. Daca in perioada de avant economic era destul de usor sa atragi clienti noi, acum situatia este total diferita. Lucram intr-un sistem bancar supraaglomerat, in care concurenta este acerba. Un lucru bun este ca si clientii au inteles nevoia unui parteneriat cu o institutie financiara care da dovada de implicare si apreciaza calitatea serviciilor oferite. De fapt, acestea fac diferenta in ziua de astazi. Un client caruia i se ofera o calitate a serviciilor superioara, un timp de raspuns bun, flexibilitate in stabilirea structurii si costuri competitive este un client satisfacut. In final, cea mai mare provocare se rezuma la adaptarea continua la o piata extrem de dinamica.

De ce ai ales aceasta pozitie?
Dintr-un motiv foarte simplu: pentru ca in fiecare zi invat ceva nou. Contactul zilnic cu oameni si companii din diverse industrii imi aduce avantajul de a afla mereu lucruri noi, pe care cu siguranta nu as fi putut sa le aflu daca as fi lucrat in alt domeniu. La inceputul carierei mele in sistemul bancar, dupa aproximativ un an petrecut in Departamentul de Aprobare Credite pentru Persoane Fizice, o colega cu experienta mi-a sugerat sa merg catre un loc de munca intr-o sucursala, daca vreau sa invat mai mult. Si a avut dreptate: interactiunile directe cu clientii genereaza foarte multe informatii despre mediul de afaceri.

Care consideri ca ar fi trei calitati necesare indeplinirii cu succes a acestui rol?
Dorinta de a gasi solutii, o reputatie buna in piata si intelegerea perfecta a modelului de afaceri. Identificarea solutiilor depinde de atitudinea fiecaruia dintre noi si nu cred ca poate fi educata, ci pur si simplu este prezenta in felul de a fi al fiecaruia. Reputatia este extrem de importanta si bineinteles ea se construieste in timp, dar poate fi distrusa intr-o secunda. Cat priveste intelegerea modelului de afaceri, ea trebuie facuta in ambele sensuri: vorbim de afacerea clientului pe de o parte si de cea a bancii, de cealalta parte.

Ce consideri ca este diferit in modul de abordare a pietei de catre OTP Bank?
Sistemul bancar este supraaglomerat, motiv pentru care singurul lucru care ne poate diferentia este valoarea adaugata adusa serviciilor pe care le poate oferi banca. Iar aceasta valoare adaugata este tradusa prin calitatea serviciilor furnizate de catre Managerul de Relatii. Toti colegii din echipa mea au o experienta bogata in domeniu si fiecare dintre ei functioneaza ca un consultant pentru fiecare dintre clienti. De multe ori, clientii ne solicita opinia in momentele in care vor sa ia decizii care nu au neaparat legatura cu banca. Pe de alta parte, chiar daca suntem in mijlocul unui proces de integrare, am gasit in OTP Bank o echipa pregatita sa faca orice schimbare pentru a avea clienti multumiti si un timp scurt de raspuns la solicitarile clientilor.

Ce iti place cel mai mult la ceea ce faci?
Cel mai mult imi place interactiunea cu oameni din mediul de afaceri. Nu mi s-ar potrivi un loc de munca doar in fata calculatorului, zilnic, timp de 8-9 ore, fara sa am intalniri cu potentiali clienti.

Care consideri ca este pasul urmator in dezvoltarea ta profesionala in cadrul bancii?
Imi place foarte mult ceea ce fac acum si, pe termen mediu (2-3 ani), vreau sa confirm ca strategia mea de dezvoltare profesionala este una buna. Daca rezultatele vor fi pe masura, sunt convins ca evolutia va veni de la sine.
Aplica spontan! * Companie favorita
Daca niciunul din joburile disponibile in acest moment pe Hipo.ro
ale aceste firme nu vi se potrivesc insa ati dori sa obtineti o
pozitie aici, puteti trimite CV-ul dvs. aplicand spontan!
Urmareste aceasta companie ca sa vezi ultimele joburi postate.

Locuri de munca OTP Bank

Companie Oras(e) Data
Multifunctional Advisor - Cluj

full-time0 - 1 an experienta

OTP Bank Cluj Napoca
09.12.2016
Multifunctional Advisor- Constanta

full-time0 - 1 an experienta

OTP Bank Constanta
09.12.2016
Multifunctional Advisor - Iasi

full-time0 - 1 an experienta

OTP Bank Iasi
09.12.2016
Multifunctional Advisor - Satu Mare

full-time0 - 1 an experienta

OTP Bank Satu-Mare
09.12.2016
Multifunctional Advisor- Zalau

full-time0 - 1 an experienta

OTP Bank Zalau
09.12.2016
Multifunctional Advisor - Baia Mare

full-time0 - 1 an experienta

OTP Bank Baia Mare
09.12.2016
Multifunctional Advisor- Brasov

full-time0 - 1 an experienta

OTP Bank Brasov
09.12.2016
Multifunctional Advisor - Arad

full-time0 - 1 an experienta

OTP Bank Arad
09.12.2016
Director sucursala

full-time1 - 5 ani experienta

OTP Bank Cluj Napoca
09.12.2016
Multifunctional Advisor - Bucuresti

full-timeStudent/Absolvent

OTP Bank BUCURESTI
09.12.2016

Joburi OTP Bank

Companie Oras(e) Data