PRIME da timpul inapoi cu noua editie PRIME Quest: AdTime Machine, iar CNSC incepe numaratoarea inversa pana la cea de-a 13-a editie!


Pune-ti centura, pentru ca PRIME te poarta in timp prin cele mai glorioase perioade ale Advertisingului! De la reclamele indraznete din anii ‘50 si ‘60, pana la „The Golden Age of Advertising” -  anii ‘90 si inceputul anilor 2000 - we’ve got you set and ready for departure!

PRIME Quest s-a nascut din dorinta de a oferi participantilor ocazia sa experimenteze pentru o zi viata din agentiile de Comunicare, insa intr-o maniera cu totul originala. Astfel, 14 studenti din cadrul facultatilor de profil vor rezolva ghicitorile si briefurile pregatite, in cursa contra-cronometru. Timp de aproximativ 8 ore, acestia vor intra intr-un joc al creativitatii, al indemanarii si al perseverentei, calitati indispensabile participantilor cursei. Competitia va fi stransa, iar toti participantii vor concura pentru premiul cel mare, un internship oferit de catre una dintre agentiile participante.

Fiecare etapa a cursei consta in prezentarea unui departament din cadrul agentiilor participante. Timpul alocat fiecarei agentii in parte este de o ora, in care impatimitii Advertisingului trebuie sa rezolve un brief si sa dovedeasca faptul ca ei sunt candidatii cei mai potriviti pentru premiul cel mare. Castigatorul cursei va fi acela care va reusi sa treaca cu brio challenge-ul ultimei agentii din traseu.

Pentru participare, doritorii sunt rugati sa trimita un e-mail pe adresa quest@primeromania.ro in care sa specifice datele de contact (nume, numar de telefon, adresa de e-mail), alaturi de facultatea la care studiaza, anul de studiu si raspunsul la intrebarea „Tu ce alegi sa fii? Un advertiser al anilor '70 sau al anilor 2060? De ce?”. Data limita a inscrierilor este 13 aprilie, ora 23:59. Pretul biletului este de 10 RON.
 
Pe 21 si 22 aprilie, continuam seria subiectelor inedite in cadrul Congresului National al Studentilor la Comunicare, printr-o noua editie ce va avea ca tema Phygital Marketing, abordata pentru prima oara in cadrul unui eveniment de profil din Romania.

Evenimentul este alcatuit dintr-o serie de conferinte menite sa ofere studentilor informatii esentiale despre Phygital Marketing. Conferintele vor fi completate de studii de caz relevante, care vor exemplifica strategiile create si implementate de branduri. Pe langa conferinte si studii de caz, in cadrul CNSC vor avea loc si workshopuri tematice care vor ajuta studentii sa faca trecerea de la partea teoretica a Phygital Marketing la cea practica.

Phygital Marketing reprezinta, pe scurt, fuziunea dintre lumea digitala si cea reala. Acesta implica realizarea unui ecosistem intre brand si consumator, dincolo de limitele celor doua lumi. Astfel, Phygital Marketing contesta abordarea in cascada a metodelor de Marketing traditional in favoarea construirii campaniilor de Marketing integrate, care exista fara efort atat in spatiul digital, cat si in cel real.

Prima conferinta, Let’s get phygital!, va avea loc pe 21 aprilie si se va axa pe definirea notiunii de „Phygital Marketing” si pe surprinderea modului in care conceptul influenteaza domeniile-cheie asupra carora are impact. Ziua va continua cu cea de-a doua conferinta, intitulata Phygital experience. In cadrul acesteia, vor fi punctate principalele tehnici si strategii ce stau la baza conceptului, iar studentii vor avea ocazia sa afle ce importanta are Phygital Marketing pentru brand experience si pentru spargerea barierelor Marketingului conventional.
A doua zi de eveniment, 22 aprilie, va fi marcata de conferinta.

Other side of Phygital Marketing, care se va desfasura de la ora 10:00. Aceasta va cuprinde o prezentare a modului de realizare a unei astfel de strategii, de la creatie la executie, si cum dezvoltarea tehnologiei a dus la schimbari in strategiile de comunicare.

Ultima zi de CNSC se va incheia cu cea de-a patra conferinta, The phygital effect si va surprinde importanta existentei unei stranse legaturi intre mediul online si cel offline pentru construirea unei imagini de brand pe termen lung. In incheiere, vor fi prezentate o serie de concluzii si previziuni viitoare ce vizeaza domeniul.

In cele doua zile de eveniment se vor desfasura workshopuri simultane, sustinute de catre agentii de publicitate si companii, incepand cu ora 16:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz.

De asemenea, fiecare conferinta va fi urmata de o sesiune de intrebari si raspunsuri, in cadrul careia studentii vor avea ocazia sa isi clarifice eventualele nelamuriri sau curiozitati suplimentare.

Inscrierile la eveniment se realizeaza pe acest site, la sectiunea Inscrieri si la adresa de email cnsc@primeromania.ro. Taxa de participare este de 40 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshopuri, este de 50 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include accesul la petrecerea din cea de-a doua zi de eveniment si gustarea din pauze.