La sfarsitul acestei saptamani are loc targul de joburi Angajatori de TOP Bucuresti 2016



Cel mai mare targ de cariera, Angajatori de TOP, se apropie. Saptamana aceasta, cei care locuiesc in Bucuresti sau in orasele apropiate dedica 2 zile pentru cariera. Evenimentul va avea loc vineri si sambata, 25-26 martie, la Sala Palatului. La eveniment sunt asteptati peste 10 000 de profesionisti, studenti si proaspat absolventi care pot interactiona cu 300 de specialisti HR din cadrul celor 100 de companii participante. 5000 de joburi deschise si peste 700 de pozitii in cadrul programelor de internship&trainee.

In cadrul evenimentului Angajatori de TOP, cele 100 de companii provin din peste 14 domenii de activitate, iar pozitiile deschise sunt adresate atat profesionistilor, dar si persoanelor cu un nivel mediu de experienta si celor entry-level.  Pe langa cele 5000 de joburi, companiile au deschise si peste 700 de pozitii in cadrul programelor de internship si trainee, adresate studentilor si proaspat absolventilor. 58% dintre companii urmaresc sa recruteze intre 5 si 10 interni, 25% intre 10 si 20 de interni, 13% dintre companii au planuri de recrutare a peste 20 de interni, iar 4% dintre companii doresc sa recruteze peste 50 de interni. Specializarile urmarite sunt diverse, iar pozitiile sunt in departamente precum: Marketing, Resurse Umane, Achizitii,  Logistica, Vanzari, Juridic, Audit&Consultanta, Financiar, Productie.

Accesul la eveniment este gratuit in baza preinscrierii pe www.hipo.ro si va fi permis vineri, 25 martie, in intervalul 10.00-18.00 si sambata, 26 martie, in intervalul 10.00-17.00, la Sala Palatului din Bucuresti. Pentru cele peste 5000 de pozitii deschise, vizitatorii pot aplica folosind un singur CV Barcode. CV-ul Barcode il pot obtine din contul personal, pe Hipo.ro. Dupa completarea CV-ului au posibilitatea sa descarce CV-ul in format Barcode, pe care, ulterior, sa il printeze si sa aplice la joburile deschise de cele 100 de companii.
 

Ce spun cei care si-au gasit job la editiile anterioare Angajatori de TOP Bucuresti?

„Referitor la participarea mea la Angajatori de Top, consider ca a fost o experienta benefica intrucat am aflat ce anume asteapta un angajator de la viitorul angajat. Participarea mea la acest eveniment a fost una intamplatoare, eu neavand neaparat intentia de a fi recrutata, ci mai degraba de a ma informa. Ajunsa la standul Stefanini, am cerut mai multe informatii depre companie si ce anume presupune un interviu pentru angajare. Avand in vedere ca aveam cunostinte de limba germana si ca mi s-a oferit posibilitatea de a munci part-time (4 ore), am hotarat sa aplic. Am apreciat faptul ca, desi nu am avut un CV la mine, am avut posibilitatea de a completa un formular in baza caruia m-am si prezentat la interviu ulterior. Procesul de recrutare s-a desfasurat rapid (ma asteptam la un interval de cateva saptamani pana la angajare), lucru pe care l-am apreciat de asemenea. O recomandare pentru cei ce vor participa anul acesta la Angajatori de Top ar fi sa profite de acest eveniment, sa se informeze si sa aplice pentru job, daca considera ca li s-ar portivi. Este o experienta in urma careia nu vor avea decat de castigat.” – Yulduza Seidova – IT Helpdesk Technician, Stefanini Romania.

„Experienta din cadrul evenimentului Angajatoti de TOP a fost una pe cinste. Timp de 2 zile am fost prezent si am analizat toate ofertele companiilor de interes pentru mine. Inainte de toate, m-am asigurat ca am un CV ca la carte, ceea ce mi-a prins foarte bine si in a 2-a zi a evenimentului am fost cautat de o companie. Cum am stiut care este jobul potrivit? Am pus toate intrebarile si am incercat sa inteleg pe cat posibil proiectul pentru a-mi forma o parere si pentru a lua decizia potrivita. Am aplicat aceste strategii si mi-am gasit locul in echipa ADP. Sunt multumit de alegerea mea, am invatat o multime de lucruri noi, de la oameni fani si as recomanda tuturor sa viziteze evenimentul Angajatori de TOP cu incredere.” Dragos, Implementation Consultant, Automatic Data Processing (ADP) Romania.


4 tipuri de „job seekers” 

Evenimentul Angajatori de TOP din aceasta primavara implineste 20 de editii, 10 ani in care au trecut pragul evenimentului peste 220 000 de candidati in cautarea de oportunitati de cariera. Am observat ca exista mai multe tipologii de candidati, in functie de obiectivul cu care vin la eveniment sau de tipul de personalitate si pregatirea lor profesionala.

1. OBSERVER – Sunt persoanele interesate sa afle care este situatia actuala pe piata locurilor de munca.  Sunt cei care vor sa stie cum stau lucrurile pentru a fi intotdeauna informati pentru momentul cand vor aplica la un job. Ei viziteaza standurile companiilor si participa la workshopurile care au ca tematica dezvoltarea carierei.

2. RESEARCHER – Sunt cei care vor sa aplice la joburi insa nu inainte de a se informa foarte atent cu privire la oportunitatile de cariera oferite de angajatori si cat de bine se potivesc ei cu jobul respectiv. Genul acesta de persoane participa la workshopurile sustinute de companii, se documenteaza inainte de a veni la eveniment in privinta companiilor participante, vor sa afle in ce consta procesul de selectie, cultura companiei pentru ca mai apoi sa isi lase CV-ul la o selectie de angajatori. 

3. NETWORKER – Sunt cei care pun foarte mult accent pe interactiunea cu reprezentantii companiilor.  Sunt foarte sociabili si trec prin tot evenimentul pentru a discuta cu specialistii in recrutare, de la standurile companiilor pana la participarea la workshopuri pentru a socializa cu vizitatorii targului cu care impartasesc aceleasi pasiuni si interese.

4. HUNTER -  Sunt cei care au un obiectiv foarte clar – vor sa plece acasa cu jobul mult dorit! Cunosc lista companiilor participante si stiu exact care sunt angajatorii la care vor sa aplice. Sunt acei candidati care interactioneaza foarte usor cu angajatorii prezenti, sunt foarte bine informati si au pregatita o scurta descriere a lor, astfel incat sa isi asigure un un loc in short-listul companiilor.

Ultimele zile in care cei interesati se pot inscrie gratuit la Workshopuri si Conferinte. Pe langa cele 5000 de oportunitati de cariera, in cadrul evenimentului vor avea loc si 35 de Workshopuri si Conferinte. Profesionisti din cadrul companiilor: Coca-Cola HBC, Lidl Romania, Genpact, EY, Stefanini Romania, Veeam Software, Deloitte, DB Schenker, DB Schenker Global Services Europe, Telus International Europe, Computer Generated Solutions, Uniqa Asigurari, Allianz Worldwide Partners, Telekom Romania, BCR, JTI, Oracle, Hewlett Packard Enterprise, HP Inc., Dell, BearingPoint, IBM, Ericsson, UniCredit Business Integrated Solutions, Accenture, Vodafone Shared Services, Intralinks, Intel Romania si Bitdefender vor sustine  sesiuni de 45 de minute in cadrul carora vor prezenta procese si inovatii dezvoltate, proiectele in desfasurare, competentele si abilitatile cautate la viitorii angajati, planurile de angajare pentru urmatoarea perioada etc. Participarea la SkillShopuri si Conferinte este gratuita in limita locurilor disponibile! Grabeste-te sa aplici!

Parteneri media ai evenimentului: Digi24 HD, DigiFM, ProFM, PLAYTECH, AGORA, WALL-STREET, MOBZINE.RO, Manager.ro, BusinessReview, IQool, Club IT&C, MarketWatch, Universitatea din Bucuresti, IQads, Business24, SapteSeri, ITChannel, 4CAREER, HotNews.ro, Ziare.com, Romania Libera, Comunicate de presa, TechCafé, Romania Pozitiva, Jurnalul de Afaceri, CU SUBSTRAT, Universitatea Alternativa, T&T Tehnica si Tehnologie, ITNewz, CARIERE, HR Manager, Softlead, Regielive.ro, Academia Catavencu.

Va recomandam si:

Navigating the Future of Work: an interview with Marius Clapon, Head of IT Delivery @MassMutual Romania