Ce salarii ofera companiile prezente la Angajatori de TOP Bucuresti si care sunt beneficiile non-salariale?



Editia cu numarul 20 Angajatori de TOP Bucuresti va avea loc saptamana viitoare, vineri si sambata, pe 25-26 martie, la Sala Palatului. Majoritatea companiilor ofera o remuneratie financiara in intervalul 300-400EUR pentru programele de internship, intre 1000 - 1500 EUR si peste 1500 EUR pentru joburile dedicate profesionistilor. Pe langa remuneratia oferita, companiile au si o serie de beneficii non-salariale, de la abonamente la sala, la zile de concediu nelimitat. Targul de joburi Angajatori de TOP va gazdui si 35 de sesiuni de SkillShopuri, TechLaburi si Conferinte pe diferite domenii la care cei interesati se pot inscrie gratuit pe www.hipo.ro.  

Salariile oferite de cele 100 de companii participante la Angajatori de TOP Bucuresti sunt in directa proportionalitate cu nivelul de experienta, cerintele si domeniul de activitate. Pentru 69% dintre companiile prezente la eveniment, remuneratia oferita pentru pozitiile din cadrul programelor de internship se incadreaza in intervalul 300-400 EUR, pentru 34% remuneratia pentru pozitiile entry-level este cuprinsa in intervalul 400-500 EUR. In urma raspunsurilor primite, a rezultat ca pentru 38% dintre companii, salariile oferite pentru pozitiile middle-level sunt in intervalul intre 700–1000 EUR, iar pentru pozitiile dedicate candidatilor seniori, remuneratia este cuprinsa intre 1000-1500 EUR si peste 1500 EUR pentru 84% dintre angajatori.

Pe langa salariile oferite, companiile au si o serie de beneficii non-salariale, beneficii mai putin obisnuite pe care le ofera angajatilor. Printre acestea se numara abonamente lunare la sala de sport, masaje de relaxare la locul de munca, program flexibil de lucru, decontarea partiala a abonamentului de internet de acasa, concediul nelimitat, sporul de 25% pentru orele lucrate in weekend, cursuri de gatit, de nutritie, de management al stresului, de primul ajutor, parenting sau asigurarea meselor de pranz. Astfel de beneficii sunt esentiale pentru mentinerea unui grad ridicat de motivare si implicare la locul de munca si ajuta la crearea unor relatii profesionale de succes, iar companiile care participa la Angajatori de TOP Bucuresti isi doresc angajati care sa performeze la locul de munca. 52% dintre companiile prezente la eveniment ofera astfel de pachete angajatilor, pe langa pachetele salariale.
 

6 motive pentru care le recomandam celor care sunt in cautarea unui job sa isi noteze in agenda participarea la Angajatori de TOP:

  • 100 de companii din domenii variate de activitate, precum FMCG, IT, Telecom, Retail, Farma, Inginerie, Servicii, BPO, Banking, E-commerce, Asigurari, Audit si Consultanta;
  • 5000 de joburi si oportunitati de cariera pentru profesionisti si persoane entry-level;
  • 750 de pozitii in cadrul programelor de internship&trainee, stagiilor de practica;
  • 35 de sesiuni de SkillShopuri, TechLaburi si Conferinte;
  • Sesiuni gratuite de consiliere in cariera oferite de specialisti in recrutare cu peste 10 ani de experienta;
  • Oportunitati de networking cu profesionisti din domeniul lor de interes.

Vizitatorii evenimentului au sansa sa interactioneze cu peste 300 de reprezentanti din cadrul celor de 100 de companii participante. In urma acestei interactiuni, vizitatorii pot afla informatii despre joburile deschise in aceasta perioada, pot aplica la pozitile de interes si pot stabili chiar si data primului interviu. Interviul este o etapa foarte importanta din cadrul procesului de recrutare, iar atentia pe care o acorda candidatii le asigura sau nu obtinerea jobului respectiv.
 

Cateva dintre intrebarile care nu lipsesc din interviurile companiilor care vin la Angajatori de TOP sunt:

  • Care a fost cea mai mare dificultate intalnita intr-un proiect si cum ai rezolvat-o?
  • Care sunt lucrurile care te nemultumesc la actualul loc de munca si care sunt necesitatile tale pentru a fi satisfacut?
  • Care crezi ca sunt cele mai bune abilitati profesionale ale tale?
  • De ce iti doresti acest job?/ De ce ai ales compania noastra?


 

Ce se intampla cu CV-urile celor care aplica la Angajatori de TOP, pe 25-26 martie?

Pentru cele 5000 de pozitii deschise, vizitatorii pot aplica folosind un singur CV, in format CV Barcode pe care il pot descarca de pe Hipo.ro dupa crearea unui cont personal.  Companiile prezente la eveniment vor scana CV-urile celor cu care vor interactiona, iar in urma participarii la eveniment, CV-urile colectate vor fi sortate in functie de studii, experienta si domeniile de interes ale potentialilor candidati. Ulterior se va realiza o triere a acestora in functie de oportunitatile de cariera pe care le are compania in urmatoarea perioada. Candidatii ale caror CV-uri sunt reprezentative pentru joburile sau programele de internship/traineeship vor fi contactati telefonic in vederea parcugerii procesului de recrutare. In functie de tipul de pozitie, urmatoarea etapa poate fi reprezentata de un test practic, urmat de un interviu final cu responsabilul de departament.

„Federal-Mogul a deschis in aceasta primavara programul international de dezvoltare - “European Graduate  Development Program”, destinat absolventilor de studii superioare din diferite domenii. Acest program rotational de dezvoltare al viitorilor lideri are o durata de 2 ani si ofera posibilitatea absolventilor de a-si incepe cariera profesionala in interiorul companiei. Programul ofera oportunitati de dezvoltare in toate cele 3 entitati Federal-Mogul Motorparts din Romania- la fabriciile din Ploiesti cautam ingineri in zonele de Proces,  Calitate si de Productie, iar in centrul de servicii din Bucuresti avem pozitii deschise in departamentele Achizitii si Resurse Umane” - Simona Scutaru, Service Center Site Leader & HR Country Manager, Federal-Mogul Motorparts.

 „In aceasta primavara vom continua sa sprijinim procesul de intrare al tinerei generatii in mediul de afaceri prin programele de dezvoltare pe care Kaufland Romania le ofera. Programele de Trainee urmaresc aprofundarea cunostintelor intr-un singur department al companiei, iar Kaufland Management Program ofera ocazia tinerilor absolventi sa inteleaga activitatea complexa a unui retailer international de succes, din perspectiva celor 3 domenii de activitate: Vanzari, Logistica si Sediul Central. Vino la standul Kaufland din cadrul Angajatori de TOP si afla mai multe detalii de la echipa noastra” - Estera ANGHELESCU, Director departament Dezvoltare Personal si Employer Branding, Kaufland Romania.

 „La editia de primavara a evenimentului punem la dispozitia celor interesati o varietate de pozitii deschise in acest moment pentru vorbitorii de limba germana, italiana si franceza,  a caror activitate se va desfasura la sediul nostru din Bucuresti, cu incepere in perioada imediat urmatoare. Planul pentru anul 2016 pune accentul pe recrutarea a 100 de noi angajati” - Daniela Micusan, Managing Director, Allianz Worldwide Partners Romania.

Pe langa oportunitatile de cariera, in cadrul evenimentului vor avea loc 35 de sesiuni de SkillShopuri, TechLaburi si Conferinte pe diferite domenii, in cadrul carora vor fi prezentate informatii despre structura companiilor participante, proiectele in desfasurare, competentele si abilitatile cautate de angajatori, evolutii profesionale,  planurile de crestere etc. Printre companiile care vor sustine SkillShopuri si Conferinte dedicate profesionistilor, studentilor si absolventilor la inceput de cariera se numara: Coca-Cola HBC, IBM, Avon, Oracle, DB Schenker, Dell, Unicredit Business Integrated Solutions, JTI, EY Romania, Deloitte, Lidl, BCR, Computer Generated Solutions, Telus International Europe, Allianz Worldwide Partners. Participarea la SkillShopuri si Conferinte este gratuita, iar cei interesati pot afla mai multe detalii pe site.  

Detalii despre eveniment, companii participante si programul celor 35 de sesiuni de SkillShopuri, TechLaburi si Conferinte pot fi regasite la sectiunea dedicata targului pe www.hipo.ro.