SCC Services Romania: Beneficiile extrasalariale devin din ce in ce mai consistente in functie de vechimea in companie


SCC Services Romania este furnizor dovedit de servicii si infrastructura IT pentru companii de top din Europa in ultimii 40 de ani. SCC este detinuta de catre Rigby Group PLC, care are divizii in tehnologie, aeroporturi, hoteluri, servicii financiare, servicii imobiliare si aviatie.

In Romania, SCC este prezenta din 2006, cand s-a deschis primul centru de servicii la Iasi. In 2013 a fost inaugurat al doilea centru la Bacau. In prezent, compania noastra numara peste 700 de angajati. Din cele doua centre, livram servicii de tip Service Desk, Infrastructure Support  si Operations Management 24/7 in 9 limbi de circulatie internationala.



Afla totul despre planurile de recrutare ale SCC Services Romania din interviul realizat de echipa Hipo.ro!

Ce tip de candidati cautati de obicei?

Entuziasti in ceea ce priveste domeniul IT, foarte buni utilizatori ai macar unei limbi de circulatie europeana. Persoane dornice de a invata si de a-si aduce aportul la activitati si inafara cerintelor standard impuse de fiecare pozitie in parte.

Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei (ex: teste de personalitate, teste de cunostinte specifice job-ului, interviuri de grup /assesment center / interviu individual / interviu cu manager-ul etc)?

Teste de cunostinte specifice in cadrul interviului individual de HR, apoi interviu individual cu managerul angajator.

Cum sunt structurate interviurile de angajare si care este, in opinia dumneavoastra, scopul intrebarilor standard?

Nu utilizam intrebari standard in interviul de HR.

Care sunt abilitatile / calitatile / competentele pe care le apreciati cel mai mult la un candidat?

Capacitatea de implicare in activitate si de a invata.

Care sunt pozitiile pentru care gasiti cu dificultate candidati potriviti? De ce?

Cele mai dificile proiecte de recrutare sunt cele care implica buna cunoastere a limbii franceze si a unor limbi rare in regiunea Moldova: germana, olandeza.

Care sunt, in opinia dumneavoastra, beneficiile unui internship pentru angajat si pentru angajator?

Scopul comun al celor doua parti este de a obtine o angajare permanenta, pentru care internul nu este, in general, suficient de pregatit, iar angajatorul doreste un numar mai mare de candidati potriviti. Un internship poate spori cunostintele si aptitudinile celor implicati pana la nivelul la care pot fi angajati definitiv.

Cum sunt motivati angajatii-cheie sa ramana in companie pe termen lung (ex: beneficii extrasalariale, dezvoltare profesionala, training, oportunitati de avansare etc.)?

Beneficiile extrasalariale devin din ce in ce mai consistente in functie de vechimea in companie. Evaluarile periodice indica angajatii cu potential, carora li se pot oferi programe de formare. Majoritatea pozitiilor de management disponibile sunt deschise recrutarii interne. In multe cazuri nici nu se ia in calcul o angajare externa.

Ce alte informatii doriti sa comunicati candidatilor? Puteti include sfaturi, recomandari sau informatii despre cum sa aplice la job-urile companiei din care faceti parte, cum sa se pregateasca mai bine pentru procesul de recrutare.

Procesul de selectie a candidatilor este unul axat pe evaluarea competentelor si cunostintelor. O aplicare corecta incepe cu redactarea corecta si sincera a CV-ului. Si in timpul interviurilor recomandarea este de a prezenta corect si sincer diversele informatii. Inainte de a aplica un CV sau, cel mai tarziu, inainte de a se prezenta la un interviu, candidatul este bine sa se informeze asupra companiei.

Echipa SCC