Orange angajeaza 300 de tineri

Cel mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala, Orange Romania, va angaja pe parcursul acestui an 300 de persoane, in special pentru magazine si pentru departamentul de relatii cu clientii.

Angajam din afara companiei 300 de oameni, iar aceasta cifra nu variaza foarte mult de la an la an. Majoritatea sunt inlocuiri si avem si cresteri in zone strategice, cum a fost anul trecut zona de TV, pe care ne-am extins mult. Probabil jumatate din noile angajari sunt pe zonele de magazine si customer service, iar restul in diverse functiuni ca IT si alte pozitii de nisa.

                                                                                                        Ioana Marcu, directorul de resurse umane Orange Romania

De asemenea, Orange a lansat si anul acesta Orange First Step prin care ofera tinerilor posibilitatea de a urma un program de internship in urmatoarele departamente: Resurse Umane, Corporate Communication, Financiar, Vanzari, Relatii Clienti.

Ioana Marcu declara ca Orange foloseste frontline-ul, atat customer service-ul, cat si sales-ul, ca o pepiniera, procentul rulajului de personal mentinandu-se la 8%, in conditiile in care media in IT&C este de 12%. Acesta este si motivul pentru care majoritatea pozitiilor deschise sunt entry-level. In consecinta, si personalul angajat este din ce in ce mai tanar.

Daca compari media de varsta actuala si a oamenilor recrutati in ultimul an aceasta scade sau ramane constanta. (...) Noi avem o medie de varsta in randul angajatilor de 29 de ani si cred ca nu va scadea, insa se vor schimba ponderile. (...) Nu cred ca generatia noua nu este responsabila sau ca nu munceste destul. Cred ca este o schimbare fundamentala, in primul rand pentru ca mediul de lucru este diferit, managementul este diferit, iar abilitatile lor tehnice si de IT sunt mult mai bune. In plus, deschiderea lor pentru a face lucruri este mare si este normal sa nu aiba atat de multe cunostinte. Asadar, este datoria noastra sa ii invatam. - Ioana Marcu

Pentru anul 2014, compania planuieste, de asemenea, sa lanseze un brand de angajator prin care sa intrebe angajatii si studentii din universitati care este parerea lor despre Orange, pentru a identifica punctele tari.

Va recomandam si:

Navigating the Future of Work: an interview with Marius Clapon, Head of IT Delivery @MassMutual Romania