Pentru a profita la maxim de intalnirea cu angajatorii, ti-am pregatit mai jos cateva aspecte legate de cum sa te pregatesti pentru un eveniment de cariera.

1. Inainte de eveniment:
  • Informeaza-te despre companiile participante si, mai ales, despre cele cu care vrei sa discuti. vezi ce tipuri de candidati cauta, ce joburi ofera si care sunt aptitudinele ce le apreciaza acesi angajatori.
  • Actualizeaza-ti CV-ul, verifica-l de cateva ori inainte si ai grija sa nu contina greseli gramaticala. Un CV bine realizat poate coincide cu o invitatie la interviu si, de ce nu, cu o oportunitate de angajare.
2. La eveniment:
  • Apropie-te de angajatorii cu care doresti sa discuti si adreseaza-le intrebari. Prima impresia este foarte importanta.
  • Incepe conversatia cu “Sunt interesat de...” sau “Stiu despre compania dumneavoastra si as dori sa aflu mai multe..”.
  • Fii pregatit sa subliniezi in putine cuvinte ceea ce stii, ce abilitati si competente ai, ce esti dispus sa faci in continuare pe plan profesional.
  • Adreseaza intrebari competente – este una dintre sansele tale sa afli detalii direct de la angajatori despre companie, proces de recrutare si joburi.
  • Fii proactiv si arata interes in conversati.

3. Dupa eveniment:
  • Contacteaza recruiterii dupa eveniment, multumeste-le pentru conversatie. Asa arati faptul ca esti interesat de companie si oportunitatile de cariera oferite.
  • Raspunde emailurilor sau telefoanelor pe care le vei primi in urma evaluarii aplicatiei / CV-ului tau.
  • Fii prompt daca esti invitat la un interviu. Fii sincer si evalueaza-ti corect abilitatile. Invata sa te vinzi.
  • Trimite emailuri de multumire dupa un interviu.