Consilier Clienti - CAMPINA
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UPC Romania active.Vezi toate job-urile Consilier Clienti - CAMPINA active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | UPC Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!
Experienţă în vânzări (dar ne mulţumim şi cu entuziasm şi atitudine proactivă)!
Abilități de comunicare și convingere dezvoltate!
Cunoștințe de operare calculator.
Orientare spre client! Orientare către rezultate.
Perseverență!
Abilități de lucru în echipă și capacitatea de adaptare la schimbare.
Experiență în operaţii cu numerar/de casă și contabilitate primară reprezintă un avantaj.
Cunoștințe despre networking (cablu, fibră optică, wireless) și telefonie reprezintă un avantaj.
Minim studii medii finalizate.
Vei consilia clienţii (întâmpini amabil, asiguri asistenţă şi oferi informații clienţilor, conform Standardelor Companiei, pe toată durata petrecută în magazin);
Identifici nevoile specifice fiecărui client;
Prezinți proactiv și oferi suport în testarea produselor tuturor clienților potențiali și existenți cu scopul vânzării serviciilor Companiei, pentru a atinge obiectivele de vânzare stabilite.
Asiguri gestiunea și creșterea portofoliului de clienți prin realizarea targetelor de vânzări, reducerea churn-ului si administrarea operationala eficienta a magazinului.
Înregistrezi contractele şi modificările efectuate în conturile clienţilor;
Lucrezi simultan cu mai multe aplicaţii;
Esti responsabil de gestionarea situaţiilor ce ţin de echipamentele şi serviciile clienţilor;
Înregistrezi şi te asiguri că sesizările clienţilor sunt rezolvate în timpul agreat;
Încasezi facturile clienţilor;
La solicitarea clienţilor verifici facturile şi situaţia plăţilor; soluţionezi cazurile în care situația plăților sau facturile emise nu sunt corecte;
Administrezi corect și riguros numerarul încasat, ești responsabil de corectitudinea înregistărilor și de predarea banilor;
Execuți operațiuni de contabilitate primară;
Activități specifice.
În echipa noastră:
Iubim succesul și ne place să aducem tehnologia mai aproape de oameni, prin servicii simple, ușor de folosit, de care clienții noștrii se vor îndrăgosti!
Ai cei mai tari colegi! Ești într-o echipă tânară, dinamică și motivată!
Ai salariu fix (contract individual de muncă)!
Primesti bonuri de masa!
Câștigi bonusuri pe măsura rezultatelor!
Te specializezi și înveți continuu prin training, cursuri de specializare și feedback!
Ai toate instrumentele de lucru necesare!
Și asta nu e tot, îți oferim și alte detalii despre beneficii la interviu!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Personal de Serviciu Campina (f/m) Campina, | |
Farmacist in Targoviste si Campina Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la