Asistent Adminsitrativ (Resurse Umane)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Crowe PayOut Romania Membru Crowe Global active.


Vezi toate job-urile Asistent Adminsitrativ (Resurse Umane) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Crowe PayOut Romania Membru Crowe Global
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Intr-o lume unde diversitatea este un element cheie, stim ca este esential sa adaptam serviciile noastre la cerintele clientilor, sa construim solutii customizate pentru fiecare client.

    Motto-ul nostru: Nu exista un serviciu care sa nu poate fi imbunatit.

    Cerinte

    Vrei sa intri in domeniul Resurselor Umane? Avem un loc pentru tine in echipa noastra, care este dornica sa te invete toate trucurile pentru o cariera de succes in HR.

    Payout Payroll este in cautarea persoanei potrivite pentru pozitia de Asistent Administrativ (resurse umane), nivel junior, pentru biroul din Bucuresti.

    Daca esti interesat de aceasta oportunitate, asteptam cv-ul tau.


    Cerinte:


    - Bune abilitati de comunicare si relationare;
    - Persoana dinamica, pozitiva cu abilitati organizatorice;
    - Spirit de echipa;
    - Cunostinte de limba engleza;
    - Cunostinte de operare Excel, Word;
    - Experienta intr-un rol administrativ este considerata un avantaj;
    - Permis auto (de preferat);

    Responsabilitati

    - Acordare suport administrativ departamentelor de HR, Vanzari, Marketing;
    - Preluare apeluri telefonice;
    - Intocmirea de adeverinte pentru angajatii companiei client;
    - Completarea concediilor medicale;
    - Relatia cu ITM, CNPAS, Somaj;
    - Completarea si depunerea dosarelor pentru formularele A1;
    - Comunicare prin mail cu clientii;
    - Intocmire oferte comerciale;
    - Urmarire si evidenta facturi. contracte;
    - Alte atributii specifice departamentelor Hr/administrativ;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (19)