Manager Relatii Corporate (Baia Mare)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Manager Relatii Corporate (Baia Mare) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Baia Mare
  • Actualizat la: 08.01.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul candidatului:
    Studii superioare economice, juridice si cursuri de specialitate in domeniul bancar (de exemplu, vanzari, produse bancare corporate);
    Vechime: minima in activitate de 2 ani, din care minim 1 an in institutii financiar-bancare;
    De preferat cunoasterea limbii maghiare la nivel avansat
    Cunoasterea produselor bancare - foarte bine;
    Cunoasterea tehnicilor de vanzare;
    Cunostinte de ansamblu privind activitatea de corporate si managementul riscului;
    Buna intelegere a fenomenelor economice si comerciale;
    Cunostinte juridice privind legislatia companiilor in romania;
    Capacitate de analiza a cerintelor clientilor;
    Tehnici de comunicare si negociere;
    Cunostinte IT: MS Office – foarte bine;
    Limba engleza.

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice:
    Aplica strategia bancii (cunoscuta prin tinte si alte mijloace stabilite de management) propunand strategii individuale la nivelul fiecarui client existent si stabilind planul de atragere pentru clientii potentiali, potriviti cu strategia bancii.
    Este principalul responsabil cu punerea in practica a strategiilor individuale la nivel de client si client potential prin intermediul planului de actiune la nivel de client si cu suportul managerilor de dezvoltare retea, specialistilor de produs si al analistilor financiari.
    Propune planul de vanzari individual in care detaliaza actiunile specifice si clientii vizati pentru atingerea obiectivelor individuale primite si il pune in practica dupa validarea de catre superiorul direct;
    Monitorizeaza indicatorii de performanta la nivelul fiecarui client si la nivelul portofoliului (de exemplu, venituri, profit, rentabilitatea activelor) si propune masuri in consecinta.
    Efectueaza vizite la clienti si identifica oportunitati de business conform indicatorilor de performanta proprii, inclusiv vanzari incrucisate pentru alte linii functionale (retail) sau pentru partenerii strategici ai bancii.
    Este principala persoana de contact intre banca si fiecare client din portofoliu si colaboreaza intern pentru rezolvarea solicitarilor clientilor in scopul deservirii portofoliului alocat, fie direct, fie cu sprijinul account managerului pentru solicitarile mai simple.
    Pregateste oferte pentru produse si servicii existente sau noi si propune structuri de pret pentru care obtine toate aprobarile interne necesare, conform reglementarilor interne.
    Cu suportul managerului de dezvoltare retea si al analistului financiar creditare (senior), pregateste documentatia pentru creditele noi sau cele existente si elaboreaza referatul de credit, continand structura si pretul conforme cu riscul asumat de banca si cu profitul asteptat.
    Impreuna cu account managerul, monitorizeaza in mod activ calitatea portofoliului propriu de credite si identifica evolutiile negative si riscurile ce pot aparea in privinta pietei sau a clientilor si optimizeaza raportul risc/profit propunand masuri corective adecvate.
    Impreuna cu account managerul, monitorizeaza in mod activ sumele restante de la clienti si ia masurile necesare, implicandu-i in cazurile justificate si pe Directorul Executiv Corporate al Centrului de Afaceri Corporate si/ sau Directorul Executiv Zonal Corporate.
    Primeste informatii de la functiile de administrare credite referitor la indeplinirea clauzelor si conditiilor de catre clienti si propune masurile adecvate impreuna cu account managerul.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Baia Mare,