Asistent RH

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent RH active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 09.01.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană organizată, perseverentă, dinamică și cu spirit de inițiativă pentru a se alătura echipei noastre din Iași.



    Cu siguranță vei avea succes pe misiune dacă:



    - Cunoști limba engleză la un nivel mediu spre avansat (scris și vorbit);
    - Ai și ceva cunoștințe de limba franceză - poate reprezenta un avantaj;
    - Cunoști pachetul Microsoft Office – cunoștințele de Excel și Power Point sunt prioritare;
    - Deții abilități bune de comunicare orală și scrisă;
    - Seriozitatea și simțul responsabilității te caracterizează;
    - Pui accent pe minuțiozitate, atenție la detalii și ai capacitate de multitasking.

    Responsabilitati

    Oferim oportunitatea dezvoltării unei cariere în cadrul Departamentului de Resurse Umane din Iași. Vă propunem proiectul și cadrul ideal pentru a utiliza și dezvolta atât abilitățile de comunicare cât și cele administrative.



    În calitate de Asistent RH vei fi responsabil de:



    - Actualizarea săptămânală a bazelor de date ce conțin detalii referitoare la salariați (evaluarea perioadelor de probă a noilor angajați, evaluările trimestriale și anuale, angajați plecați etc.);
    - Crearea, transmiterea și înregistrarea tuturor evaluărilor angajaților, în baza de date specifică;
    - Menținerea legăturii cu managerii din grup în vederea obținerii evaluărilor angajaților și asigurarea respectării termenelor limită de predare a fișelor aferente;
    - Completarea diverselor rapoarte referitoare la evaluări, evidența angajaților, perioadele de probă etc.;
    - Implicarea în organizarea de evenimente și activități de resurse umane conexe, cu scopul îmbunătățirii mediului de lucru.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm determinarea și dorința de a reuși, oferim:


    - Training inițial specific activității desfășurate;
    - Coaching din partea responsabililor direcți;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, dinamic și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Remote

    Remote

    Vezi job-uri similare (12)