Contabil Administrare Furnizori (cu limbă franceză)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Contabil Administrare Furnizori (cu limbă franceză) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Constanta
  • Actualizat la: 01.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Dacă rigurozitatea, atenţia la detalii şi spiritul organizatoric te definesc, atunci te aşteptăm să te alături Departamentului Administrare Furnizori la sediul nostru din Bucureşti/ Constanţa.



    Pentru reuşită în această misiune este nevoie de:
    - Studii superioare în domeniul economic;
    - Limba franceză nivel mediu conversaţional (B1-B2);
    - Operare MS Office nivel mediu;
    - Iniţiativă şi spirit analitic;
    - Capacitate de adaptare, flexibilitate în gândire, proactivitate;
    - Experienţă minimă în domeniul financiar reprezintă un avantaj;
    - Cunoaşterea programului SAP reprezintă un avantaj;

    Responsabilitati

    În calitate de Contabil Administrare Furnizori, principalele tale misiuni vor fi:
    - Analiza comenzilor de mărfuri pentru identificarea eventualelor litigii şi gestionarea acestora;
    - Plata facturilor de mărfuri, prin intermediul SAP;
    - Realizarea de rapoarte săptămânale şi lunare privind: analiza conturilor furnizorilor, reconcilierea conturilor, declaraţiile vamale ale mărfurilor etc.;
    - Gestionarea unei casuţe de email dedicată clienţilor (departamentele de Achiziţii, Marketing, Litigii);
    - Gestionarea bazei de date cu furnizorii.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial şi mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    1000 - 1500 EUR NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (74)