Site Support Specialist - Iasi

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 07.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Lansăm o provocare  persoanelor organizate și dornice să își demonstreze abilitățile în sfera administrativă.



    Suntem în căutarea unui Site Support Specialist la sediul nostru din Iasi!



    Pentru reusita in aceasta misiune vei avea nevoie de:



    - Experienţă de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel);



    - Capacitate de organizare şi prioritizare task-uri;



    - Abilităţi de comunicare şi relaţionare;



    - Autonomie si spirit de initiativa;



    - Experienţă de lucru relevantă in domeniu reprezintă un avantaj;



    - Cunoașterea unei limbi straini reprezinta, de asemenea, un avantaj. 

    Responsabilitati

    Gestionarea relaţiilor de colaborare cu departamentele suport (recrutare, resurse umane, IT, contabilitate);



    Gestionarea fluxului de documente în sediu (imprimare documente/semnare/arhivare, etc.);



    Semnarea contractelor/ actelor adiţionale/ deconturi, pentru toţi salariaţii societăţilor din sediul;



    Asigurarea suportului pentru salariaţi în legatură cu departamentul de contabilitate (medierea conflictelor de muncă, speţe personal).

    Alte informatii

    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.