Specialist Achizitii

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    Esti creativ si iti place sa lucrezi in echipa, chiar si sub presiunea termenelor limita,

    - Ai studii superioare finalizate - licenta si masterat,
    - Experienta in munca de minimum 2 ani,
    - Dorinta de evolutie profesionala si dezvoltare personala,
    - Cunosti limba engleza la nivel mediu,

    Te asteptam in echipa!

    Responsabilitati

    - Asigura identificarea alaturi de echipa a necesarului de achizitionat;
    - Analizeaza si verifica indeplinirea conditiilor de participare la procedura de achizitie;
    - Intocmeste documentatia ceruta prin caietul de sarcini si alte documente necesare participarii la procedura stabilita;
    - Asigura selectia potentialilor furnizori in baza analizei ofertelor primite;
    - Contribuie la intocmirea, negocierea si monitorizarea contractelor si a comenzilor;
    - Asigura intocmirea cererilor de oferta si transmiterea acestora catre furnizori;
    - Asigura monitorizarea continua a realizarii planurilor.

    Alte informatii

    In afara salariului motivant, beneficiezi de:

    - Sistem informatic performant si logistica moderna;
    - Mediu de lucru modern;
    - Contract de munca pe perioada nedeterminata;
    - Siguranta locului de munca