Operator Call Center-limba italiana

Angajator: Bitech Company SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Înfiinţată în anul 2000, Bitech Company are o experienta de 17 ani pe piața locală și pe cea internațională. Eficiența și promptitudinea demonstrate în furnizarea serviciilor de Business Process Outsourcing si Contact Center ne-au ajutat în consolidarea unor relații comerciale de lunga durata cu clienții noștri. Capacitatea operativa e susținută de investițiile constante în mijloace și resurse, mizând în special pe formarea și profesionalismul propriului personal pentru atingerea obiectivelor stabilite.

    Cerinte

    -Cunostinte de limba italiana la un nivel conversational;
    -Cunostintele de utilizare a calculatorului;
    -Capacitatea de a te organiza si de a lucra eficient, atat individual cat si in echipa;
    - Bune abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    • Preluarea si gestionarea apelurilor telefonice ale clientilor conform procedurilor de lucru;
    • Oferirea de solutii pentru problemele ridicate de catre clienti;
    • Oferirea de informatii corecte si complete clientilor sau potentialilor clienti, in ceea ce priveste produsele si serviciile companiei, intr-o maniera profesionista si prietenoasa;
    • Identificarea, analizarea si rezolvarea problemelor clientilor utilizand calculatorul, bazele de date si procedurile in vigoare;
    • Inregistrarea corecta si completa a informatiilor oferite de clienti in urma apelurilor telefonice;
    • Mentinerea standardului de calitate stabilit, pastrand o abordare profesionala si amabila.

    Alte informatii

    Bitech va ofera:
    • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile;
    • Salariu aliniat standardelor actuale cu posibilitate de crestere chiar si dupa primele 3 luni de proba;
    • Bonus lunar, individual si pe grup, in functie de obiectivele atinse,avand un target bine definit;
    • Tickete de masa pentru fiecare zi lucrata;
    • Abonament lunar pentru transport (RATB sau METROREX);
    • Asigurare medicala la o clinica privata;
    • Orar flexibil cu posibilitatea de a lucra in ture ;
    • Orele de noapte sunt platite diferentiat. De asemenea si turele de weekend vor fi platite in plus si compensate cu zile libere in cursul saptamanii - conform legislatiei in vigoare;
    • Formare profesionala continua si posibilitatea de dezvoltare profesionala.