Inhouse Account Manager

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    -Absolvent al unei institutii de invatamant superior (cu caracter economic constituie avantaj);
    -Cunoasterea limbii engleze, vorbit si scris;
    -Bune abilitati de comunicare si deprindere in rezolvarea problemelor;
    -Personalitate directa, energica, cu initiativa;
    -Spirit de echipa;
    -Cunostinte operare calculator (Microsoft Office);
    -Permis de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    -Mentinerea legaturii si dezvoltarea proiectelor cu clientii deja existenti;
    -Acordarea sprijinului necesar colegilor din departamentul de vanzari;
    -Pregatirea ofertelor de pret;
    -Colaboarea cu alte departamente (serviciul clienti, departamentul de achizitie, planificare, negocieri);
    -Efectuarea sarcinilor administrative;
    -Eventuale vizite la clienti.

    Alte informatii

    De preferat:

    -Cunostinte tehnice de impachetare;
    -Calificare economica sau din domeniul impachetarii;
    -Experienta profesionala intr-o sfera de activitate asemanatoare.